לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?Life. How the hell to get through all 9 of them


המעבר לאוניברסיטה זה כמו להיוולד מחדש. אני נשבעת. אז..אממ..אלו הולכים להיות החיים השלישיים. אני בטוחה בזה. ואולי הרביעיים? עכשיו הבנתי למה מתכוונים כשזורקים את הביטוי NineLives...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

שניה לפני מבחן חשוב על זה אני חושבת:


 

מדהים איך בכל מערכת יחסים יש את הצד הדומיננטי והצד הפאסיבי. זה לא ששני בני הזוג מכוונים לזה... זה פשוט נוצר, קורה, משתרש. אפילו אם זה לא משהו שמדברים עליו.. זה נמצא בתת מודע.

ואת האמת, אני בטוחה שכל אדם יודע לאיזה צד במערכת היחסים הוא שייך, באיזה צד הוא מרגיש יותר בנוח.

נוסף על זה, אני גם חושבת שקשר נועד לכישלון מלחתחילה אם שני בני הזוג פאסיביים או ששני בני הזוג אקטיביים... שני המצבים יובילו לקצרים בתקשורת והפרידה צפויה.

אם עד עכשיו עוד היו לי ספקות כיום אני ללא לספק יודעת שאני צריכה את הצד האקטיבי שלי, הדומיננטי.

 

ועכשיו מה אמרנו? מבחן? אה כן... מבחן. דאמיט.

נכתב על ידי NineLives , 21/2/2008 16:40   בקטגוריות תובנות  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NineLives ב-4/4/2008 18:41
 



'Still Kickin


 

אז לשם העדכון, אחרי אותו שבוע דיי נוראי שסוכם בפוסט הקודם. היה סופ"ש מאוד מרגיע - חברים, אופניים והמון שלווה נפשית. בדיוק מה שהייתי צריכה באותו רגע. הצורך שבחברים קרובים שיודעים לנחם ולהרגיע בעת צרה אף פעם לא מפסיק להדהים אותי.

על כל פנים, סופי השבוע האחרונים בכלל היו נפלאים - ארוחות ואירועים לבבים השאירו את ענת מסופקת, מרוצה וטובת לבב. היפ היפ הורי, ענת חזרה לעצמה.

 

זהו. עדכון בשני משפטים. התקופה הנוכחית מלחיצה להפליא ככה שאפילו זמן מחשב ראוי אין לי. את המנהג הקבוע של צפיה בפרקי חברים יחד עם הקפה של הבוקר זנחתי לטובת בהייה בגליונות תרמודינמיקה להגשה דחופה ואת הרגל הדפדוף ברחבי הבלוגיאדה נאלצתי לנטוש לרווחת מס' שעות שינה סביר.

יחד עם זאת, אין פלא שדווקא בתקופה הנוכחית יש לי הכי הרבה דברים לספר - דילמות, לחצים, סיטואציות מזדמנות.

 

התחייבות לעצמי- בראש ובראשונה צריך לכתוב ולספר על החיים בדירה ועל מהות חיי השותפות. עניין שכבר מזמן עומד על הפרק, לא זכה לדגשים הראויים והוא משעשע למדיי.


 

יחי הרפרנס, לילה טוב.

 

 

נכתב על ידי NineLives , 5/2/2008 01:52   בקטגוריות חברים, מוזיקה  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אניגמה ב-23/2/2008 18:11
 





Avatarכינוי:  NineLives

בת: 38

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNineLives אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NineLives ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)