לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?Life. How the hell to get through all 9 of them


המעבר לאוניברסיטה זה כמו להיוולד מחדש. אני נשבעת. אז..אממ..אלו הולכים להיות החיים השלישיים. אני בטוחה בזה. ואולי הרביעיים? עכשיו הבנתי למה מתכוונים כשזורקים את הביטוי NineLives...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2010

איך תדעי שאת לא בחורה טיפוסית


*צלצול טלפון* **צלצול טלפון**

 

*צלצול טלפון*

"הלו" אני מוצאת את עצמי עונה בחוסר רצון משווע לאחר שהטלפון בישר לי כי אין בכוונתו להפסיק לצלצל.

 

"גב' לב הכהן" מזמר לו הקול מהצד השני "מדברים מאל מקיאג'. הפנתה אותנו חברה שלך שאמרה שהיא מעוניינת להעניק לך סדנאת איפור אישית חינם אצלנו".

 

"וואו" אני עונה. בהתחלה נדהמת. נחמד. מעכלת את המחשבה ושוב אומרת "וואו". הפעם זה כבר וואו של 'איך לעזאזל אני הולכת להיפתר מכם עכשיו?'.

 

חברות הקוסמטיקה הפכו למתוחכמות יותר ממה שהיו פעם שכן... לכו תמצאו את הבחורה שתגיד "לא, אני לא מעוניינת בטיפול אישי חינם" כשמציעים לה אחד כזה ועוד אומרים לה שאחת החברות שהיא מחשיבה כנעימת שיחה ונהדרת באופן כללי "העניקה" לה את המתנה הזאת. בחורה טיפוסית היתה מפרפרת משמחה ומשתוללת בזעקות "יההאוווו איזה יופי, איזה חמוד מצידה, איזה נחמד מצידכם, ברור שאני אבוא" למשמע הזכייה ואילו אני (לאחר עיכול המחשבה) הבלחתי נהמת "אוי ואבוי" מבין שפתי.

טוב אני דיי מגזימה פה... בפועל לא אמרתי שום "אוי" ושום "ואבוי" אבל נורא לא התחשק לי להסכים לכל העיסקה הזאת. כן, אומנם זה מאוד נחמד למי שאוהבת להתאפר ולהתגנדר אבל למי שלא...... למי שלא אוהבת שקוסמטיקאיות מפוקפקות נוגעות לה בפנים, מפעילות עליה את קסמיהן ואומרות לה איך כדאי לה לטפח את פניה במאות שקלים זה בכלל לא תענוג.

 

בשיחת עידכונים של אחר הצהריים עם אבא שנינו הסכמנו בפה אחד כי רבות הן הנשים שלא ידעו ולא יצליחו להגיד 'לא' כאשר הן ניצבות מול קוסמטיקאית/מאפרת שמנסה בתוקף למכור להן "מוצר נחשק". הקוסמטיקאיות של ימינו מיומנות, זריזות, שנונות, יודעות לשלוף את כל הסכינים ולתקוע אותם במקומות הנכונים (בכלל, זה נכון לגבי הרבה סוכני מכירות בימינו אבל זה כבר לפעם אחרת). הן הסיבה שאני לעולם לא עוברת דרך "אזור הקוסמטיקה" כשרגליי דורכות בסופר-פארם...

הן מתחילות בשליפה זריזה של מבצע "מפתה". את עומדת שם ומקשיבה כי לא נעים לך לברוח לה באמצע המשפט. את מהנהנת בחינניות והנה היא כבר שולפת איזה תכשיר במאות שקלים ושואלת "תהיי מעוניינת לנסות את מיפה הנקבוביות החדש שלנו? הנה, בואי... תני לי להדגים לך". את מתפתה וחושבת לעצמך שלא יהיה שום דבר רע אם היא תמרח לך כמה דברים נעימים על הפנים... בכל זאת... זה בחינם. אז את יושבת שם ונהנת. היא נותנת לך את המראה בסיום התהליך ואומרת "תראי, את רואה איזה יופי. איזה שינוי. ממש נהדר". את מסתכלת... זה באמת יפה. את מתמוגגת. למראית עין התוצאות מרשימות. היא טוחבת לך את התכשיר ליד ולא שוכחת להשמיע באוזנך את המבצע השערורייתי שתרוויחי אם תקני את המכשיר עכשיו ורק עכשיו. רק 299 ש"ח ותקבלי גם אייליינר במתנה, לא שווה?

עכשיו תנסי להגיד לא. מעטות הן הנשים שיהיה להן קל להגיד 'לא' בסיטואציה שכזאת. אני מוכנה להתערב על זה. רובן ישתחלו מהסיטואציה עם תירוץ עלוב, אך החלשות שמביניהן ימצאו עצמן נכנעות לטרגדיה.

 

אז איפה הייתי? אה... אהממ... אם תתנו לי ללכת ב"שדרת הקוסמטיקאיות" של הסופר-פארם תוכלו למצוא אותי מגמגמת אי אילו תירוצים שכוללים את העובדה שאני סטודנטית ואין לי כסף... לעזאזל, אני אגיד הכל רק שיעזבו אותי. במקרה הטוב אני אצליח לדלג בזריזות מהקצה האחד לקצה השני של המעבר כשראשי מורכן לרצפה ואני מייחלת לכך שלא יווצר מצב בו אצור איתן קשר עין. כן, כי גם אני שייכת לזן הנשים שלא מצליחות להתמודד בקלות עם הפרוצדורה של דחיית קוסמטיקאית מיומנת.

 

בחורה טיפוסית ככל הנראה היתה מפרפרת משמחה ומשתוללת בזעקות "יההאוווו איזה יופי" למשמע הזכייה. היא היתה הולכת למפגש החינמי והיתה נאלצת להתמודד עם סכיני הקוסמטיקאית.

תדעי שאת לא בחורה טיפוסית אם תצליחי להוריד מעלייך את נטל "הזכייה" ולהעביר את הטיפול האישי למישהי שתהנה ממנו הרבה יותר ממך.

 

נכתב על ידי NineLives , 28/2/2010 17:47   בקטגוריות לא לשכוח- חשוב!  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NineLives ב-1/3/2010 11:53
 





Avatarכינוי:  NineLives

בת: 38

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNineLives אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NineLives ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)