לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?Life. How the hell to get through all 9 of them


המעבר לאוניברסיטה זה כמו להיוולד מחדש. אני נשבעת. אז..אממ..אלו הולכים להיות החיים השלישיים. אני בטוחה בזה. ואולי הרביעיים? עכשיו הבנתי למה מתכוונים כשזורקים את הביטוי NineLives...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

כבר לא מחכה לתוצאות


אוקי גבירותי ורבותי התוצאות של הבדיקות דם הגיעו ולמזלי הן טובות כך שהחלק הרע ככל הנראה מאחורי (אלא אם כן הם טעו בבדיקה ואז אני ואבא נתבע אותם על רשלנות רפואית... ולאף אחד לא כדאי להתעסק עם הידע המשפטי של אבא שלי). יחד עם זה, עדיין הבעיה לא נפתרה. כל עוד יש בעיה זה חמור לאללה וזה בכלל לא משנה מה הבעיה.

אני תוהה איך לפעול.

אז איך פועלים כשיש בעיה אבל הרפואה המודרנית לא יודעת ממה היא נובעת (ולכן גם הטיפולים בה הם חסרי משמעות ממשית)? אשמח לעצות.

נכתב על ידי NineLives , 11/3/2010 16:29   בקטגוריות העתיד שלי  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NineLives ב-20/5/2010 15:38
 



מחכה לתוצאות


כבר הרבה זמן לא הייתי במצב כזה איום של לחץ.

אני יושבת כאן ומחכה לתוצאות של בדיקות דם חשובות ומכריעות מאין כמוהן.

לפני רגע הצהרתי שאני מוכנה להיכשל בכל אחד מהמבחנים שנשארו לי ולהיות חייבת לעשות עוד שנה שלמה, שנתיים, חמש... בטכניון רק בתנאי שאני לא אכשל ב"בחינות דם" האלו.

אני צריכה נחמה, אני צריכה וודאות.

נכתב על ידי NineLives , 9/3/2010 15:07   בקטגוריות העתיד שלי, פסימי  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בימבה* ב-11/3/2010 15:52
 



הדרך שלי לפתור בעיות


 

הדרך שלי לפתור בעיות היא לירות לכל הכיוונים. כבר הצהרתי על זה בעבר הלא כל כך רחוק ואני לחלוטין עומדת מאחורי ההצהרה הזאת.

כשיש בעיה על הפרק רוב הסיכויים שלא אשקוט ולא אשתוק עד שלא ימצא לה פתרון. זה מפריע לי אישית כשיש איזושהי בעיה או דילמה לא פתורה בשטח ועל כן אני ממש מרגישה מחויבת לחשוב על כל דרכי הפתרון האפשריים (ולבצע אותם).

אני חושבת שעכשיו, כמו בעבר, אנהג בדיוק באותה הדרך. בעיה ניצבת על הדרך ואין סיכוי שאתן לה להתנופף שם מולי כמו דגל אדום לעיני שור זועם.

זו הכרזת מלחמה.

נכתב על ידי NineLives , 8/3/2010 10:28   בקטגוריות לא לשכוח- חשוב!  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  NineLives

בת: 38

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNineLives אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NineLives ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)