לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?Life. How the hell to get through all 9 of them


המעבר לאוניברסיטה זה כמו להיוולד מחדש. אני נשבעת. אז..אממ..אלו הולכים להיות החיים השלישיים. אני בטוחה בזה. ואולי הרביעיים? עכשיו הבנתי למה מתכוונים כשזורקים את הביטוי NineLives...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

אני רוצה להזמין כתף יציבה להישען עליה בבקשה


 

אני חייבת לציין שלא היום יתפרסם פוסט מפורט בעניין הכותרת אבל להגיד יש הרבה. כרגע אספר שהמהות מתבססת על טיב האירועים שמתרחשים בחיי חסרי המשמעות ועל איך ש... לא ברור למה... מישהו אי שם כנראה חושב שלהפוך את חיי לרכבת הרים יהיה משעשע....

אני לא כזאת חובבת של שינויים קיצוניים, אני לא אוהבת עליות חדות ולא אוהבת ירידות חדות. כרגע היו מתאימים לי זמנים רגועים יותר, בעיקר מבחינת לימודים.

 

ויחד עם זאת (וזאת הסיבה שבגינה נכתב הפוסט הזריז), קיבלתי היום כתף לשעה קלה.

בדיוק בזמן שבו הכי הייתי צריכה.

היא קוראת מחשבות הבחורה הזאת, היא מלאך עם אינטואיציה פנומנלית. היא בוגרת... והתבגרה עוד כל כך הרבה מאז הזמן הכֹה רב שעבר מאז שדיברתי איתה.

הרבה מחשבות,

רובן בעיקר על געגועים וערגה לנוסטלגיה.

 

אסור לתת לקשרים מהותיים לדעוך. אסור.

 

ולסיכומו של עניין, כדי שגם אתם תבינו משהו מהפוסט, דיברתי היום עם מישהי שהתרופף לי הקשר איתה במהלך הזמן מאז שנגמר הצבא. מישהי שהיתה (ועדיין מבחינתי) חברת אמת שאפשר לסמוך עליה בעיניים עצומות. עשה לי כל כך טוב לדבר איתה. לרגע השכיח ממני את כל המעמסות, המבחנים והשטויות המטרידות.

 

 

היא קוראת את זה.

אז תודה תודה שיצרת קשר.

נכתב על ידי NineLives , 10/6/2008 22:55   בקטגוריות חברים, תובנות  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של panatone ב-15/8/2008 15:08
 





Avatarכינוי:  NineLives

בת: 38

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNineLives אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NineLives ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)