לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?Life. How the hell to get through all 9 of them


המעבר לאוניברסיטה זה כמו להיוולד מחדש. אני נשבעת. אז..אממ..אלו הולכים להיות החיים השלישיים. אני בטוחה בזה. ואולי הרביעיים? עכשיו הבנתי למה מתכוונים כשזורקים את הביטוי NineLives...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

ומתחת לקרקע האדמה רועשת


לא, לא. לא מדובר בפוסט פוליטי.

כותרת זה עניין פיקנטי. ותו לאו.

 

זאת תקופה של שינויים. אמרתי. אני פה לתעד.

 

והנה, בצרורות, פגז, פגז, ועוד כמה נפלים, מגיעה לה הרעידה. זאת שחיכתה באופק. זאת שתנסה (זה בטוח!) לערער את עולמי! תאיים להחריב?!

 

התרחשויות הביתיות מרמזות רק על תהפוכות.

הפיכות ורעידות... -

 

Ho Joy!

 

הטכניון, כאמור וכמצופה, דוחה את מועד פתיחת קורס הקיץ שאליו נרשמתי. מכיוון שאני מחכה לקורס הזה בקוצר רוח אין מה לשמוח.

23.08.06 זה התאריך החדש שנקבע!   

ואני לא מרוצה בכלל!

 

זה אומר שאני לא מתפטרת! (רציתי הגשמת פנטזיה! לא קריירת שליחויות ענפה ומייאשת!)

 

ואני לא מרוצה גם מזה!

לא מרוצה בכלל!

 

_

 

 

No. 2 הם גילויים חסרי תועלת אודות יציאות המוניות של ציבור פוטנציאלי מהארון, ככה סתם וגם דיי פתאום.

פתאום. נזכרו לגלות.

כי מישהו יכול להסביר לי מה זה פשר ההצטמצמות הפתאומית הזאת בקהל היעד הנחשק שלי?

 

לא מרוצה בכלל!

 

_

 

 

ומכת הברק השלישית- כי עניינים מסובכים ( / צרות ושות') מגיעים בשלשות...

נחשו מי החליט לטוס שוב לחו"ל בסטייל משבר גיל המעבר?

 

לזוכרים ולמדחיקים, הנה תקציר הפרקים- אמא נסעה לחו"ל ל"תמיד"(אפריל), אני שמחתי, אני גם קיטרתי, לאמא נגמר הכסף- אמא חזרה לארץ פחות מחודש אחרי.

 

פרט נחבא אל הכלים: לפני החזרה לארץ חשבה אותה האם הנ"ל כי יכול להיות מאוד משובב נפש אם היא תקנה כרטיס חזרה ללונדון לעוד שלושה חודשים! שכן- היה במבצע! חבל לפספס.

תחסוך האם עוד קצת כסף, כך חשבה, ותנסה את מזלה זה שנית.

 

כל הסיפור בערך פה מתחיל להיות מייגע לחלוטין.

מה גם שהובטח (אני הבטחתי!) לא לעסוק בעניינים הפסאודו חשובים והמאוד הורמונליים האלו!

 

נסכם ונגיד שכמו בכל סיפורי המעשיות גם פה צפוי היה צירוף מקרים חסר שחר ותכלית מבוססת!

אמא לא הצליחה לחסוך כסף - את זה צפיתי מראש. חשבה כבר לבטל את הכל, לשכוח מהכרטיס - צפוי גם כן.

ואני ציקצקתי... "צ צ צ" - כי זה היה כל כך... צפוי.

 

מה שלא היה ברור כלל וכלל זה שביום ראשון יגיע לתיבת המייל אי-מייל. בו מוצגת עבודה. ביום שני יעשו התכתבויות. ביום שלישי ראיון טלפוני. ביום רביעי הכנות מקדימות. ביום חמישי, שלושה חודשים לאחר החזרה, תתבצע הטיסה. אותה אחת מתוכננת. לאותו יעד ידוע.

אמא, כך רצה צירוף המקרים, תגיע הפעם לסקוטלנד להתחלת עבודה מתוכננת במקצוע בו חשקה.

כסף- ציינתי כבר שאין. מקום מגורים- עניין מפוקפק אפילו יותר.

 

לא ברור איך התחילו העניינים להתגלגל שוב כל כך מהר.

עוד יותר לא ברור זה איך הפכו בכלל הורינו לטינאייגרים? ועוד עם פוטנציאל לשגע; אפילו... אותי.

 

ולבסוף, לא ידוע בכלל אם העולם הקטן שלי יעמוד בנטל או שמא יחליט פתאום לקרוס ו... ללכת לישון?!

 

לא יסופר עוד בעניין.

לא יהיו פרקים וגם לא סעיפי משנה - זה לא מעניין.

מעניין הוא רק הדה-ז'ה-וו הזה שמקיף אותי פתאום. זה שמגיע יחד עם העצמאות שהודחקה.

 

 

_

 

 

תקופות מעבר- אני שונאת אותן!

נכתב על ידי NineLives , 28/7/2006 00:10   בקטגוריות שחרור קיטור, העתיד שלי  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צ'רנובוג ב-1/8/2006 15:58
 



עיר השעשועים של ענת:


 

 

 

 

 

:Pick-A-Card

 

 

ענת חושפת את הקלפים:

(למקרה ותהיתם- זאת הגירסא החביבה שלי ל"רבעיות")

 

 

 

 

 

 

 

ולבסוף...

 

 

בהשראת ה"חשיפות" שקורות פה לאחרונה בישרא החלטתי לפרסם את השעשועון האינטראקטיבי והמאוד אינטנסיבי שלי.

כי קצת לדעת עוד "מידע מאוד לא חיוני" עליי אף פעם לא מזיק, אה?

 

טעם לעוד נשאר?

ואני בטוחה שתמיד נשאר...

לא הורסים שעשועון חביב שכזה ולכן ההמשך לפיילוט, אם יוחלט שיהיה, יגיע, כמו סרט מתח טוב, בהקדם...

נכתב על ידי NineLives , 24/7/2006 03:11   בקטגוריות הולי שיט!  
68 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צ'רנובוג ב-30/7/2006 11:56
 



הרכש החדש, המנצנץ והמוסט דפנטלי אלוהי בברנז'ה:


כי בתל-אביב מדברים על מוזיקה!

 

מדברים על מוזיקה איכותית!

 

מדברים על "דפנה והעוגיות"!

_

 

ללא ספק הלהקה הכי מרעננת בשוק המוזיקה בישראל ובתל-אביב בפרט.

 

"רוק-קברט-שנסוני, אינדי ישראלי אקספרמנטלי למופת", הם מגדירים את עצמם.

 

קצת הומור וקצת בוטות, אם כך לא פלא שאני מגדירה אותם כדבר הטוב הבא.

_

 

נציין שקניתי היום את הדיסק החדש, אלבום הביכורים, שיצא להם השבוע - וזאת סיבה מספיק טובה בשביל לכתוב פוסט משבח ומהלל!

 

(בלחיצונת על התמונה תקפצו הישר לשעשועי אתר הבית של הלהקה)

_

 

היישר מהבועה התל-אביבית, מומלץ בחום - לשמוע ולהתרשם!

נכתב על ידי NineLives , 19/7/2006 17:37   בקטגוריות מוזיקה  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של og211 ב-22/7/2006 00:37
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  NineLives

בת: 38

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNineLives אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NineLives ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)