לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?Life. How the hell to get through all 9 of them


המעבר לאוניברסיטה זה כמו להיוולד מחדש. אני נשבעת. אז..אממ..אלו הולכים להיות החיים השלישיים. אני בטוחה בזה. ואולי הרביעיים? עכשיו הבנתי למה מתכוונים כשזורקים את הביטוי NineLives...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

אז מצאתי עבודה לקיץ


 

מי היה מאמין שזה יהיה כל כך קל ומהיר. כבר התחלתי לחשוש שגם עם זה אני אתקשה ושעוד בסוף ימצאו אותי זרוקה חסרת כל באיזו תעלה חשוכת אל אחרי שכמה פקידי בנק ממזרים פשטו אותי מכל נכסיי.

על כל פנים, זאת עבודת שטות שלא דורשת מאמצים וראש גדול. היא תיתן לי כמה גרושים בתקופת הקיץ ובתקווה גם לא תהיה תובענית מדיי. אני רק יכולה לקוות שהבחירה בעבודה היתה ההחלטה הנבונה ביותר.

אחלו לי בהצלחה.

נכתב על ידי NineLives , 9/8/2009 16:23   בקטגוריות העתיד שלי  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שמתי לי פודרה ב-6/9/2009 23:23
 



תובנות של שהייה ממושכת תחת המזגן


 

כן, גם הפעם אני אדבר על לימודים כי בואו נודה בזה, זה משוש חיי המפוקפקים. יש לציין שהפעם התובנות יהיו מפוקחות ויאמרו באופן שקול למדיי (וזאת משום שהקור המופתי של המזגן בדירה עשה פלאים עם תאי המוח החצי צלויים שלי).

 

על כל פנים איפה היינו? אה, לימודים ושאר ירקות.

 

תובנה מס' 1:  יש מבחנים שלא משנה כמה זמן חופשי יהיה לפניהם זה אף פעם לא יהיה מספיק בשביל ללמוד אליהם כמו שצריך. תובנה זו היא קריטית במיוחד כאשר הקורס הוא מופע אימים מהלך אשר גורם אפילו לסטודנטים ותיקים לפרכס בשנתם.

בשבילי אותו קורס מסויט הוא למעשה שניים... פעמיים כי טוב, צרה כפולה. כעת, חצי שעה בערך אחרי שאירגנתי את כל החומר שאני אצטרך ללמוד למבחן, הראש שלי עדיין מורכן וידי עדיין מעסות את רקותיי בתקווה שלא יתפוצצו. לאט לאט אני רואה איך החופש, עם כל התכנונים המופתיים שבו, מתמוגג לי בין האצבעות.

 

תובנה מס' 2:  כן, בהחלט. לפעמים אני בהחלט מקנאה באלו ש... לפחות למראית עין... עושה רושם שדברים באים להם בקלות. אותם אנשים תמיד נראים כמי שמתאמצים פחות ומרוויחים יותר. לעומת זאת, אני נאלצת להאבק על כל פרור שנזרק לעברי. חסרה לי קצת נחת. חסרה לי קצת רגיעה ושביעות רצון וכרגע, לנוכח תובנה מס' 1, לא נראה לי שאלו יגיעו בקרוב.

 

תובנה מס' 3:  נחמה. אני זוכה בזמן האחרון להיות בהרבה הופעות שגורמות לי להחסיר פעימה. אומנם הכסף שלי כבר מזמן נשר מהעצים אך מכיוון שיש בחיי מישהו שמחייך למשמע מוזיקה טובה בדיוק כמוני אני לא יכולה שלא להתמסר לתענוג. בדיוק בדרך זו מצאתי את עצמי מקפצת בהנאה בהופעות של גבע אלון, האחים רמירז, יאיר יונה ועמית ארז, ?Why, עונג שבת לייב ובסוף השבוע הזה גם בפסטיבל יערות מנשה. מעולם לא נהנתי כל כך וזה בהחלט עידן הרנסנס המוזיקלי שלי (ולמי שלא מכיר את האמנים הרשומים מעלה רוצו לגוגל, רוצו למייספייס... אתם מפספסים יופי של דברים).

העוול היחיד שלי הוא בהעדר תיעוד מספק. כי אם פעם הייתי מתעדת את כל האירועים הללו בפוסטים ארוכים במיוחד בבלוג כיום כבר בקושי יוצא לי משפט אחד של איזכור וחבל... הבטחתי שאכתוב פוסט מפורט ומרגש במיוחד על ההופעה הנהדרת של ?Why ובינתיים זה עוד לא קרה. מישהו צריך לתת לי סטירה.

 

תובנה מס' 4:  נחמה נוספת. מי שמכיר אותי טוב יודע שאם חשקה נפשי במשהו אני לא אוותר עד שאשיג את אותו הדבר (לצערי זה לא ממש עובד כשמדברים על השקעה בלימודים וציונים גבוהים במבחנים ו... אחרי 3 שנים בטכניון קצת מתרופפת התקווה לגבי נושאים כאלו ואחרים אבל עדיין כשמדובר במשהו מעניין שנמצא בהישג יד... למה לא לנסות להשיג אותו?). נכון לעכשיו אני חושקת מאוד בקורס צלילה באילת ומוכנה להפוך עולמות כדי שזה יצא לפועל בספטמבר. הכי אני מרוצה מזה ששוב הוכחתי לעצמי שאם אני רק רוצה אין לי שום בעיה להיות הבחורה הכי אחראית ולברר את הכל עד לפרטים הקטנים כדי שהטיול שיאורגן יהיה המוצלח ביותר שהיה יכול להיות.

אם הכל ילך כמתוכנן זו הולכת להיות הגשמת חלום נהדרת בשבילי.

 

תובנה מס' 5:  כנראה שהבנתי שבחיים האלו אני כבר לא אהיה רופאה. לקח קצת זמן להבין את זה ולקח גם קצת זמן להבין שהרבה מסדרי העדיפויות שלי בחיים השתנו בחצי השנה האחרונה.

נכתב על ידי NineLives , 4/8/2009 17:11   בקטגוריות תובנות, לימודים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NineLives ב-4/8/2009 20:45
 





Avatarכינוי:  NineLives

בת: 38

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNineLives אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NineLives ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)