לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיים יפים!!!

קוראים לי מאי!!!! אני בכיתה ז'!!!!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2005


מור,שרית,לילך,אור,ליאור,עינב,קורין,גל,קארין,דורין,אורי,דרורה,לינוי,חן,נועה,פז,תמר,נעמה,אופיר,מיכל,אלי,גל,נוי,עדי,יעל,רוני

אלה כל החברות הכי טובות שלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

נכתב על ידי , 19/12/2005 20:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חיים משוגעים


יש ילדה אחת שכל הזמן רוצה להיתחבר איתי ואניי לא רוצה מה לעשות???

נכתב על ידי , 19/12/2005 20:08   בקטגוריות אופטימי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 32




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למאיושקס!!!!!!!!!!! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מאיושקס!!!!!!!!!!! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)