לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי: 

בת: 36

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2012

בלופ.


 

רציתי להכנס לכאן, להתחיל הקטע אופטימי, להגיד שהיום היה יום מלא ארועים, הלימודים היו מעניינים (תזכורת לעצמי: לראות בהזדמנות את "ילדי השמש").

היו אפילו כמה חלקים מצחיקים, וכמה בלתי ראויים בעליל (אבל בקטע טוב, כן?).

עשיתי אתנחתא והלכתי למסאז' של שעה פלוס (איזה מזל שהמציאו את הגרופונים, ואיזה מזל שתוקף הגרופון סופו היה השבוע.. "נאלצתי" לנצל אותו). כמובן שכשיצאתי משם, גיליתי שהייתי שם שעה בדיוק, שלא קיבלתי את התה שהובטח לי, וההנחה שהגרופון הבטיח היא שקרית לחלוטין, אבל החלטתי להחליק את זה...

(המסאז' עצמו לא היה מועיל במיוחד, הוא היה יותר כמו ליטוף... אבל הי! גם ליטוף של שעה זה כיף, בעיקר בתקופות כמו עכשיו, כשקצת חסר מי שיעשה את זה....). אז סיכום החוויה הוא לחיוב.

 

את הערב העברתי בנסיון נואש להתמודד עם המטלות שניחתו עליי השבוע מהמוסד האכזר (AKA האוניברסיטה, וכן, אני יודעת שאני עושה את זה לעצמי). והצלחתי רק חלקים (שזה סביר, אך לא מעולה). מזל שיש ממי לקחת השראה...

המשך הערב התאפיין בפאניקה הולכת וגוברת בנוגע לתקופת המבחנים ההולכת וקרבה. שזה מטופש, כי יהיה לי עוד כ"כ הרבה זמן להלחץ, שלמה להדאיג את עצמי כבר מעכשיו?

 

רפלקציה על הסמסטר הנוכחי: זה אבסורדי, שאני מתבאסת מכך שאין לי זמן\כוחות לקרוא מאמרים (חובה או רשות, הרוב דברים מעניינים בין-כה, וחלק כאלה שיועילו לי למבחנים).

איכשהו דמות הסטודנטית שדמיינתי לי לא מתממשת - אולי בסמסטר הבא!

 

ולסיום, רציתי לפצוח במנטרה: יהיה בסדר! יהיה בסדר! יהיה בסדר! יהיה בסדר! יהיה בסדר! יהיה בסדר! יהיה בסדר! יהיה בסדר! יהיה בסדר! יהיה בסדר! יהיה בסדר! יהיה בסדר! יהיה בסדר! יהיה בסדר! יהיה בסדר! יהיה בסדר! יהיה בסדר! יהיה בסדר!יהיה בסדר! יהיה בסדר! יהיה בסדר!יהיה בסדר! יהיה בסדר! יהיה בסדר!יהיה בסדר! יהיה בסדר! יהיה בסדר! יהיה בסדר! יהיה בסדר! יהיה בסדר!

 

אבל יודעים מה? זה פשוט מגוחך עם Ctrl+c.

 

אז מה עכשיו?

אני הולכת להתקלח, אני אשוב, ואחליט אם אני דופקת את הראש במטלה, בקיר, או הולכת לישון עם ייסורי מצפון...

 

(והפוסט הזה דווקא נפתח אופטימי, אה?).

 

אני חשה צורך להתנצל שוב, על מצב רוחי הירוד משהו בשעת הכתיבה לאחרונה. יש גם זמנים יפים, וחלקי חיים נפלאים, אני אוהבת את הדינמיקה הסטודנטיאלית, אני אוהבת את האנשים שאיתי, מעניין לי, כיף לי, אבל גם מעיק, מלחיץ, וקצת מטריד...

ועכשיו אני חשה צורך להתנצל על כך שאני מתנצלת, כי בפני מי - בעצם?

 

Lidya,

שהליטוף הזה עשה לה חשק לעוד... פררר...

נכתב על ידי , 25/1/2012 00:45  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,111
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLidya Young אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lidya Young ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)