לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Better of Alone




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007


סוגרת את הבלוג
היה נחמד היה נעים..
אבל ביי
נכתב על ידי , 17/2/2007 17:47  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איילת\אייצ'אן ב-15/8/2008 16:36
 




מסתכלת על האקדח שנמצא ליד הרגל שלי...בחירה כל כך מפתה פתאום..
לא רוצה להיות פה, לא רוצה להרגיש חלשה כל כך ...
הגוף שלי רועד מה שמשאיר את כל שרירי חמים ורכים.. חלשה...עלובה..
מבינה עד כמה חיי מאכזבים אותי עכשיו... מבינה שפעם היה לי הכל... מבינה שאיבדתי את הכל...
את חוסר הדאגות....את החברים שלי.... את החופש שלי.... את החוזק שלי..
שומעת את אבא שלי אומר "חיינו עד עכשיו בלי כל זה.." אני מתחילה לאבד גם את המשפחה שלי?...
"יש לי כל כך הרבה על הראש ואני צריך גם את הריבים הטיפשיים האלה??" ..... אני חסרת תועלת..
רק עושה את כל המצב של החיים שלי יותר גרוע....אני שונאת את החיים שלי.. ממש...
מסתכלת כל הזמן בקנאה על חייהם של אנשים אחרים..

אני שונאת דמעות... ממתי נהייתי כזו בת אדם שבירה?..
אני מרגישה כל כך בודדה... כל כך לבד......
אין לי כוח יותר..
רוצה לוותר על הכל ולהיעלם...
נמאס לי..

ולא..אני לא הולכת להתאבד... -_-
נכתב על ידי , 17/2/2007 17:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא מסתכנת בלומר כלום..


הולכת על חוט משי דקיק בתקווה שהוא לא ייקרע שוב..
נכתב על ידי , 4/2/2007 09:43  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של +Woff of hearts+ ב-14/2/2007 19:23
 





כינוי: 

בת: 36

ICQ: 84815831 






8,604
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לReplica אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Replica ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)