לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אני רוצה לחיות לנצח, אך מוכן למות מחר כי אני יודע שזכיתי בכל מה שבן תמותה מסוגל לבקש לעצמו וגם בכל מה שעליו לא העז לחלום


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2015

אש ידידותית



היא מקריאה לי מספרו של א.ב. יהושע "אש ידידותית", עכשיו באנגלית. עיניה המוצלות בעפעפיים, עוקבות אחר המילים בכניעה ממושמעת. עפעפיה מתקמרים בכבדות כשמוצאת את עצמה בדניאלה – הדמות הראשית – כשמשיטה את ידה אל ירכי וממלמלת שאין שום דבר ידידותי במות אהובים. אני לא מקשיב, מביט בשפתיה המלאות, בשיניה הצחורות שנראות מבריקות על רקע עורה המוזהב בשחימות של לחמניה משוחה בחלמון, ומתמוגג מהאופן ולא מהתוכן של היותה היא.


 המשך


פתחנו מותק של קהילה לבלוגרים בשפת הקודש. גוגל+ הוא כל הדרישות. מוזמנים כמובן לפתוח בלוג בבלוגגר של גוגל (בניה של אתר מקצועי בחינם מובטחת לכל המעוניינים). אבל לא חובה. כאן.

נכתב על ידי אליפל , 8/8/2015 10:11   בקטגוריות הסיבות הקטנות שבגללן אני משוגע ומטורף על אישתי, ספרים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אליפל ב-8/8/2015 17:48
 





Avatarכינוי:  אליפל

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאליפל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אליפל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)