לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my litle world... some times good some times bad


my blog my shit


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

נשים...חלק א'


בוקר טוב לכולכם:]

טוב אז בהשפעה של מחמאה אדירה שקיבלתי היום אני החלטתי לכתוב חלק א' לפוסט על נשים...כן כן אני השוביניסטית כותבת על נשים...

אז מה בעצם רציתי לומר...לא הרבה [זה לא הולך להיות פוסט חפירה זה רק כמה נקודות ציון]

ולהל"ן נקודות הציון שאנוכי שמה ליו אליהן:

*כל אישה אוהבת כשאומרים לה שהיא יפה/מדהימה/כוסית/מושלמת וכו', למרות שרובן יתחכשו לכך ויאמרו שזאת פשוט הגזמה.

*כל אישה רוצה שישימו לב לכל פריט קטן חדש/שונה שהיא לובשת/שיש בה.

*כל אישה אוהבת לשמוע מחברות שהיו רוצות להיות כמוה.

*לכל אישה יש את החברה זאת שהיא חושבת שהרבה יותר כוסית ממנה.

*לרוב החברה הזאת הרבה יותר מכוערת.

*בכל אישה יש את הביצ' שמיסתתרת בה בשקט בשקט...[טוב ליפעמים לא כל כך בשקט].

*כל אישה מקנאה בחברה הכי טובה.

*כל אישה שנלחמת על אותו גבר עם חברה אומרת שהיא לא תלחם עליו אך בסתר עושה הכל כדאי להשיג אותו.

*כל אישה אוהבת את עצמה פשוט לעיתים היא לא בטוחה בכך בגלל [לרוב] פגיעה ע"י גבר או החברה שבה היא נימצאת.

*כל אישה תשקר בקשר למראה של חברה שלה [מידי פעם] כאשר ההיא שואלת איך היא ניראת...כדאי להיראות יותר טוב כמובן.

*כל אישה נהיית בשלב כלשהו אובססיבית/פרנואידית לגבי הקשר שבו היא נימצאת.

 

 

 

עד כאן להיום.

שלכם

candy

נכתב על ידי Candy_____X , 27/8/2007 10:06  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרתי מהמתים [?!] (פוסט על "חינוך")


אולי...אני לא מבטיחה לכתוב בבלוג הזה הרבה...אבל זה מקום שישמש אותי לכל מיני תיסבוכים עצמיים ותובנות שלי...אז אמממ נושא שמיזמן רציתי לדבר עליו עם אנשים [ושלא כל כך יצא לי לדבר עליו] הוא ה"חינוך" ומוסדות החינוך בארצנו...

נישמע משעמם כן...אכן כמה מכם אף יחשבו שזה משעמם אחרי הפוסט הזה אבל להוציא את זה בסופו של דבר אני צריכה לא?! וכניראה שזה המקום היחיד שבוא אוכל באמת לדבר...למה?! כי כניראה אף אחד לא רוצה לדבר על זה עם מישהי שמספיק חכמה להיזרק מבית ספר אחד לברוח מהשני ולוותר על בית ספר יוקרתי מעולה בישביל לחזור לאותו מקום בו למדה...[טוב קצת הגזמתי עם היוקרתי מעולה...בית ספר פרטי...].

אך בכל זאת תתצתרכו לסבול קצת מהחפירות שלי על הנושא...

טוב אז בעצם למה אנחנו קוראים חינוך?!

חינוך קודם כל אמור להביא אותנו לדרך המוצלחת ביותר לבגרות נפשית ומנטלית גבוהה...אך אם תשימו לב ישנם הרבה מאוד ילדים/בני נוער שפשוט נושרים בכיתה ז' ח' ואף יותר גרועה לא הולכים בכלל לכיתה א'...למרות "חוק חינוך חובה" [ששמו גם כן לדעתי מנוסך לא נכון] אז מה שאני מנסה לומר כאן הוא זה שבעצם חינוך זה מה שבא ללמד אותנו להיות אנשים...לא סתם אנשים אנשים חושבים והגיונים מספיק כדי לא לעשות מעשים כמו רציחות אונס שימוש בסמים [אף על פי שאינני מיתנגדת לשימוש בסמים] וכו'...

אז מכאן לשאלה שנישאלה מלחתחילה...אנחנו קוראים חינוך לדבר הלא נכון..מה שאנחנו מקבלים בבית ספר זה משו שונה מאוד מהרעיון הראשוני של המילה חינוך...אתה יכול לסיים כיתה י"ב מעולה ולצאת שרץ ויכול לא לסיים ולצאת בנאדם הכי צדיק בעולם, אז כך שבעצם החינוך שהוא בעצם בית ספר הוא אינו חינוך למורים לא באמת אכפת הם מעבירים את השיעור שלהם את הנושאים הנחוצים לבגרויות וזהו...כאן זה ניגמר לא אכפת להם ללמד אותנו להיות אנשים טובים הם מלמדים כמו רובוטים מעבירים נושאים על גבי נושאים וזהו...

אז בעצם כשאנחנו יוצאים חשופים לעולם בתחילת דרכנו ואומרים לנו שבית יעשה אותנו בני אדם אנחנו פשוט לא מבינים שניצתרך להפוך לבני אדם בכוחות עצמנו.

אני לא אומרת שבית ספר הוא לא נחוץ אבל אני גם לא אומרת שהשיטות שלו נכונות!

ובשבל זה אני שואלת מבני הנוער שהם מעלה כיתה ח': מתי פעם אחרונה היה לכם שיעור חברה?!

אולי למעטים עדיין יש את זה בכיתות ואפילו אם מנסים להכניס שיעור כזה הוא עדיין א עושה את שלו...למה כי זה יוצא פעם בכמה חודשים וכי אפילו בשיעורי חברה מתחילות מריבות ויכוחים ורעש עצום כי אפילו את תרבות הדיבור לא הכניסו לנו כמו שצריך...

בטח המון בני נוער יסכימו איתי שכשהיו בבית הספר היסודי כשהיתפרצו או סתם דיברו בעמצא דיבריו של מישו אחר המורה פשוט צרחה עליהם את המישפט הנדוש "אני מבקשת תרבות דיבור" או משו בסיגנון...אוח נו באמת הם באמת חשבו שזה יעזור לנו ללמוד מה זה וזה באמת יעזור לנו להיות יותר מתורבתים יותר מחונכים יותר "דני אדם" בכך שצרחו עלינו סיסמאות שתאחלס הם עצמם לא ממש מישתמשים בהם...

בסופו של דבר

[וכניראה שלפוסט זה יהיה גם חלק ב' כי יש לי המון מה לומר ואני חייבת ללכת]

אז כמו שאמרתי בסופו של דבר אני לא שוללת את בית הספר אני אף מאוד מעריכה אותו וחושבת שמוסד זה הוא בין הנחוצים שבמוסדות בארצנו ובכלל בעולם...אך בסופו של דבר בני אדם אנחנו צריכים ללמוד להיות לבד...ואין לנו בזה שום עזרה של בית הספר...

 

 

 

זהו להפעם.

שלכם.

candy

נכתב על ידי Candy_____X , 22/8/2007 18:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Candy_____X

בת: 33

תמונה




1,812

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCandy_____X אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Candy_____X ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)