לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

.Amily Of New Moon


לא. אנחנו נזרום באינטלקט תודה. אם לא איכפת לך. ליתר בטחון אקשור אותך לתורן ואכסה בך את אוזניי. וכשהרוח מזרחית משתנה היא תשאל: "מה לי ולעולם הבמה? אני עוד יותר מראויה אני איכותית, דאמיט"
Avatarכינוי: 

בת: 23





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2014

זמן מה עבר.


ואוו. המון זמן שלא הייתי פה, משהו כמו שנה וחצי.

 

כל כך הרבה דברים קרו מאז הפעם האחרונה שאין סיכוי שאצליח לכסותם.

 

נזכרתי בך בלוג, אחרי שהכריזו כי רוצים לסגור את ישרא בלוג.

אני יודעת שאני לא מגיעה לבקר הרבה, אבל לסגור? למה? איך הם יכולים לעשות לנו את זה?!

 

כאן גדלנו. כתבנו. הוצאנו. שיתפנו.

 

למען האמת, אם לא ישרא בלוג - לא הייתי מי שאני היום, לא הייתי מכירה את אותם אנשים ואותה חברה שבה הסתובבתי בין גיל 13 -18 - השנים שבהם התעצבתי וגדלתי. 

 

והכל, כל גיל הטיפש עשרה שלי, כולו הושפע מהבלוג הזה. 

הכל התחיל ממפגש ישרא בלוג איפשהו בשלהי 2003. (וואו - פאקינג 11 שנה.)

 

עד היום כמה מחבריי הטובים הם אנשים שהכרתי במסגרת זו.

 

אז לא, אל תסגרו אותנו - אנחנו מבקשים שתתנו להיסטוריה הזו להישאר כאן.

נעשה מה שיידרש לשם כך!

 

אל תקחו לנו את ישרא בלוג!

 

אמ.

 

- - - - -

 

נכתב על ידי , 29/3/2014 13:20  
הקטע משוייך לנושא החם: למה כדאי להציל את ישרא-בלוג?
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אסףר ב-30/3/2014 00:15
 





91,917
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Amily אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Amily ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)