לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Lost In The Woods


בלוג לרגעים שאני ממש צריכה לכתוב, השאר הולך ליומן האישי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2008

תשובות לשאלון השבועי


באיזה גיל התחלת לבחור בעצמך את הלבוש שלך?
הממ כיתה ו' אני חושבת..וחבל מאוד מאוד שלא לפני זה:0 אמא שלי הייתה בטוחה שלהלביש ילדה בת 4 בשימלה שחורה עד הברכיים+גרביונים שחורים אטומים+נעלי בובה בלקה זה לא דוסי בכלל אלא חמוד וקייצי!

איך היית מגדירה לבוש אופנתי?
לבוש מתוחכם יותר,לא משו שזורקים על עצמך בבוקר כשאין זמן להתארגן

מי לימד אותך להתלבש לפי צו האופנה?
אני לימדתי את עצמי להתלבש בצו האופנה שלי,לא של אף אחד אחר

איזה אופנה היית רוצה שתימשך לנצח?
זה לא משנה לי..אני לא מתלבשת לפי האופנה אלא לפי מה שנראה עליי טוב

האם חשובה לך צורת הלבוש של בן זוגך?
כן ולא. זה לא מה שיקבע לי אם להיות איתו או לא אבל לבוש מסויים וסקסי יכול להוסיף ולבוש אחר[נגיד מכנסיים רחבות עד ברך ושלייקעסXD] יכול להוריד המון

איזה אופנת בגדים הכי שנאת ומה לא תלבשי לעולם?
מכנסי פדלפון/מתרחבים מאוד,חולצות בטן,נעליים תנכיות עם קשירה ועוד מליון דברים

האם תקני מותגים בלבד? מדוע?
לא,סתם המון כסף שאפשר למצוא בשוק ברבע מחיר

כיצד תתארי את הטעם שלך בבגדים?
בחורף בד"כ אני אהייה עם סקיני/מכנס גזרה ישרה,איזה חולצה פשוטה ומעל מעיל יפה ומגפיים.
בקיץ עם מכנס/ג'ינס קצר וגופייה חמודה,נעלי בובה/כפכפים.
אף פעם לא יתפסו אותי ברחוב עם מכנס ספורט או נעלי ספורט..זה השנאה שלי.

כמה כסף תהי מוכנה לשלם עבור פריט ביגוד כלשהו?
חולצה-עד 150 ש"ח והיא חייבת להיות פשוט מהממת בשביל זה(עוד לא מצאתי חולצה כזאת^^).
ג'ינס-עד 400 ש"ח..וגם חייב לשבת מושלם בשביל שאני אשלם כזה מחיר.
נעליים-300 ש"ח,וגם זה עוד לא קרה אף פעם.

כיצד את בוחרת בגדים עבורך?
תמיד אני אהייה עם חברה או עם אמא שלי בשביל לקבל עוד דעה ואני אלבש כמה סוגים כדי להיות בטוחה שהפריט שבחרתי הכי מוצא חן בעיניי והכי מתאים לי.

האם את מחקה מישהי מפורסמת בצורת הלבוש שלה?
ממש לא..זה כל כך פתאטי:/

כיצד תעצבי בעצמך אופנת ביגוד חדשה לחלוטין?
אני פשוט אנסה לעשות בגדים שמחמיאים לאנשים,שלא לוחצים,עם גזרה די בסיסית ובלי קשקושים מיותרים עליהם.
בגדים כאלה שכולם יוכלו להתחבר אליהם.

נכתב על ידי lost swan , 1/4/2008 20:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  lost swan

בת: 32




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlost swan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lost swan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)