לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Lost In The Woods


בלוג לרגעים שאני ממש צריכה לכתוב, השאר הולך ליומן האישי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2008

מי אני באמת?


מתחשק לי פתאום לעשות לעצמי סיכום שכזה..שיבהיר לי יותר את מי שאני ומי שאני ועם מי אני צריכה לחיות כל יום ולקבל באהבה בגלל הכל, ולמרות הכל אז

אני..

1.סופר בת שכזאת..אני ממש אוהבת להתעסק בבגדים,בשיער ובשטויות האלה

2.ומצד שני אני מתה על טיולים ובעיקר על רכיבה על אופניים

3.יש כאלה שיגידו שאני סנובית אבל אחרי שמכירים אותי רואים שאני הכי לא

4.קשה לי להשקיע בדברים ובד"כ נמאס לי מהר מאוד מהם

5.אני די חכמה כאילו אם היו מסתכלים על המקצועות שאני לומדת היו מבינים[מתמטיקה 5 יחידות,אנגלית 5 יחידות,כימיה,פיזיקה]..הלוואי שהייתי חרשנית יותר

6.אני אוהבת ממש לקרוא ספרים טובים

7.יש לי גם אהבה עצומה לכתיבה..יש לי מחברות מפוצצות בשירים וסיפורים שדי הזנחתי בזמן האחרון

8.אף פעם לא יגידו לי שאני חננה,למרות שאני בכיתה של מופתניקים

9.הטבע שלי הוא די ביצ'י אבל חברות שלי יודעות שהכל בצחוק

10.למרות שכשאני רוצה אני יכולה לפגוע בדיוק בנקודות הרגישות של אנשים,ואני עושה את זה רק בקטע של מתקפה חזרה ואף פעם לא מתחילה את זה ראשונה

11.אני אוהבת להיות עם חברים ובעיקר לצאת למועדונים

12.אבל גם צריכה את השקט ואת ה"לבד" שלי

13.אף פעם לא עישנתי או לקחתי סמים..ואני לא יכולה להבטיח שאני לא אעשה את זה

14.כמעט כל לילה אני חולמת חלומות ולפעמים אני יכולה להזמין את מה שאני רוצה לחלום

15.אני מכורה למוזיקה,כמו כולם, בעיקר באנגלית ובעיקר רוק אבל יוצא לי הרבה פעמים לשמוע גם פופ ושירי מועדונים ואני יכולה להתחבר גם אליהם. מה שבטוח חברה שלי לא תצליח למזרח אותי ולגרום לי לשמוע רק מזרחית..למרות שזאת המזימה שלה:P

16.אין לי יחסים טובים עם אמא שלי, עם שאר המשפחה הם לא מעולים אבל יותר טובים מאשר איתה

17.אני אוהבת לפלרטט ותמיד מצליח לי בזה

18.אני לעולם לא אהייה עם מישהו שיתייחס אליי רק בגלל שהוא יאהב את המראה החיצוני שלי

19.אין יום שאני אעביר בלי לצחוק הרבה

20.אני יכולה להיות רצינית שאני רוצה אבל יש פעמים שאני נכנסת למצב שאני לא יכולה להפסיק להתנהג כמו "סתומה" ולהצחיק את האנשים שסביבי

21.אני צומי ותמיד אני אקלוט אם מישהו מסתכל/מדבר עליי..גם את הדברים הטובים והרעים

22.בכלל אני מאוד מודעת לעצמי..יותר מדי

23.יש לי חברה שאני מספרת לה הכל-הכל על עצמי ושאני הכי טבעית איתה בעולם

24.אני צימחונית כבר 8-9 שנים ואני ממש גאה בעצמי על זה

25.כאשר אני אתגייס לצבא אני רוצה למלא תפקיד משמעותי והסיוט הכי גדול שלי זה להיות פקידה

26.אני יודעת שיהייה לי קשה מאוד להיות חברה של מישהי/מישהו משתמט כי זה נגד כל העקרונות שלי ויהייה לי קשה להעריך את הבנאדם באמת

27.אני אומרת כמעט את כל מה שאני חושבת ותמיד אומרים לי שאני חסרת טאקט לחלוטין

28.קל לי הרבה יותר לדבר עם בנים מאשר עם בנות..כי תמיד אני יודעת שאיתם יש גורם נוסף[עד כמה שזה עצוב:/]

29.יש לי בעיה לראות ארונות/מגירות פתוחות ותמיד אני אסגור אותם,גם בבתים של אחרים

30.אני ממש ספונטנית ואני יכולה לקבוע דברים מהרגע לרגע ותוך כמה דקות לצאת מהבית

 

יש לי עוד הרבה דברים לכתוב אבל זה מספיק בינתיים ויהייה מגניב לחזור אל זה מתישהו ולראות אם השתנתי או לא...

 

נכתב על ידי lost swan , 15/4/2008 18:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  lost swan

בת: 32




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlost swan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lost swan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)