לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Lost In The Woods


בלוג לרגעים שאני ממש צריכה לכתוב, השאר הולך ליומן האישי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2008

ל-ח-ץ+תמונה+פירסינג בטבור


נמאס לי כבר מכל המבחנים ומהמתכונות האלה..זה מטריף את המוח!

להתכונן ולחרוש מלא זמן ואז לקבל מולך מבחן קשה מדי שעולה על הרמה שלמדנו כל השנה וזה סתם מעצבן ומייאש.

אני חייבת למלא את הזמן שלי בדברים שישברו את הלחץ והעצבים אז תיכננתי ללכת לעשות פירסינג בטבור וחודש הבא לנסוע להופעה בת"א. ובטח באמצע יהיו עוד יציאות של שישי ול"ג בעומר אבל איכשהו זה לא מספיק לי ואני רוצה עוד כיף ועוד להינות ועוד להשתגע ועוד לעשות דברים שהם ההפך הגמור מלימודים מעצבנים.

בכל מקרה הנה הרשימה של מתכונות ובגרויות שנשארו לי שאני לא אשכח:

 

22.5-מתכונת חוזרת בפיזיקה

28.5-בגרות בכימיה

1.6-מתכונת באזרחות

4.6-בגרות בפיזיקה

12.6-מתכונת בהיסטוריה

17.6-בגרות באנגלית

23.6-בגרות במתמטיקה

30.6-בגרות בהיסטוריה

7.7-בגרות באזרחות

9.7-בגרות אנגלית מעוד ב'

14.7-בגרות מתמטיקה ב'

 

גאששש אם זה לא מדכא אז מה כן?

 

 

 

ההורים שלי אמרו לנו שבתחילת החופש טסים לשבוע נופש באנטליה וזה נחמד אבל אני מעדיפה לנסוע עם חברים לאילת אז אם במקרה זה ייצא על אותם תאריכים אני יודעת כבר על מה אני אוותר..הם יתגברו.

חוץ מזה אני כבר עושה תוכניות לחופש הגדול כי אני מפחדת שהוא יהייה ריק, אני רוצה כל יום לעשות משהו וממש מתחשק לי ללמוד גלישה וכמובן להתחיל ללמוד לתיאוריה ולקחת שיעורי נהיגה. יהייי סוף סוף.

בא לי לעשות כבר את ההחלקה היפנית ושלא תהייה לי בעיה כל יום לרבוץ בבריכה או להשתזף בים וגם להיכנס למים.

אני מצליחה ללמוד לכל המבחנים ולעבור אותם רק בגלל המחשבה איך יהייה בעוד חודשיים ושלא נשאר הרבה לסחוב, למרות שעכשיו זה הזמן הכי מלחיץ והכי קובע.

 

 

    

 

מחר יש לי מתכונת בפיזיקה:/ אני מקווה שיהייה טוב זה הסיכוי האחרון, אז בהצלחה לי.

 

 

 

עריכה: (19.5)

 

עוד כמה ימים אני הולכת לעשות פירסינג בטבור עם חברה אז התחלתי לחשוב איזה עגיל כדאי לי לקנות ולשים אותו אחרי שאני שהחור יחלים אז הנה כמה דוגמאות שראיתי בחנויות ואני מתלבטת ביניהם>

 

1)

 

 

 

2)

 

 

3)

 

 

4)

 

 

בינתיים אני בעיקר מתלבטת בין 3 ל 4..הם כל כך יפים יוו אני מתה כבר לעשות והדבר האחרון שמפחיד אותי זה הכאב, ההורים שלי לעומת זאת...

 

מה נראה הכי יפה?

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי lost swan , 18/5/2008 11:17  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  lost swan

בת: 32




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlost swan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lost swan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)