לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Lost In The Woods


בלוג לרגעים שאני ממש צריכה לכתוב, השאר הולך ליומן האישי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2008

עשיתי החלקה יפנית


לפני שבוע בדיוק עשיתי את ההחלקה היפנית שחיכיתי לה כל כך הרבה זמן...

כל העצבים על התלתלים המעצבנים שלי ועל המחליק ששרף לי תשיער וכמעט גרם לי להתפשט מרוב החום שהוא הוציא נגמרו!:) ועכשיו סוףסוף יש לי שיער חלק וגולש ישר אחרי המקלחת.

זה פשוט חלום לצאת החוצה עם שיער חלק בריח של שמפו ולא לצאת לרחוב עם שיער חלק בריח של על האש:P

זה עלה המון כסף ובתכלס אני צריכה לחסוך כבר מעכשיו לחידוש שורשים אבל זה הכי שווה את זה בעולם..ללכת חופשי לים, לבריכה ולצאת החוצה בשיא החום בלי לפחד שהשיער יתנפח,יהפוך לתלתלים ויהייה מגעיל פשוט.

בעקבות זה שעשיתי ושיצאו תוצאות כאלה טובות חברה שלי גם הולכת לעשות וזה רק מראה שזה באמת נראה טוב בעיניי אנשים אחרים.

ודיי הגיע הזמן שאני אוהב את השיער שלי ואת איך שאני נראית איתו ואת זה שהוא ממש מתאים לי ככה..

זה פשוט קסם כזה וכל המחמאות והתגובות של כולם וזה שאני פשוט קמה בבוקר ויוצאת כמו שאני בלי חצי שעה לנסות לסדר אותו פשוט גורם לכסף להיות כלום ביחס למה שיצא לי מזה.

ואחרי שנה וחצי שאני מחכה באמת כבר הגיע הזמן!

 

קיצר בשבילי להיזכר במה שהיה ובמה שאני מקווה מאוד שלעולם לא יחזור->

 

תמונה מלפני שנתיים עם התלתלים המגעולים שלי

 

 

 

וטאדם הנה אני עם השיער החדשדש והמתוקי שלי>

 

הנה כל האורך שלו

 

איזה מעוותת יצאתי:P בקטנה

 

והנה רק הוא->

 

 

 

מודה. אני מאוהבת.

 

 

 

נכתב על ידי lost swan , 24/6/2008 14:57  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  lost swan

בת: 32




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlost swan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lost swan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)