לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dead City


WELCOM TO MY LIFE

כינוי: 

בת: 34

ICQ: 347196576 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

נע נע


הוא נסע ......לחיפה...בר....מה אני עושה עכשיו שבוע שלם?אין לי מושג..!

ביום בבוקר,נתפסו לי השרירים ברגלים,לא יכלתי לקום מהמיטה!זה היה כזה כואב,לא יכלתי לענות לטלפון שצילצל רק בפעם השניה שצילצלו קמתי בכאבים.

אחרי אזה שעה ,הוא התקשר ויצאנו החוצה,הוא הביא לי פרח חמוד שלי.

באנו אליו הביתה היהי כל כך חם בדרך,אז בנו אליו הביתה ושם ראינו טלוויזיה,דיברנו וסתם ישבנו ביחד,הוא היה צריך להעיר את אחותו.

חהחה איזו חמודה היא כשהיא ישנונה.

אחרי זה,הלכתי איתו לתחנה וחיקינו לאוטובוס שיבוא.האוטובוס בא והוא נסע,אה...........................!!

שבוע-_-...נו טוב נימצא משהו אחר לעשות,אני צריכה לצבוע את החדר,לעשות גבות,חזרות,אני מקווה שאני לא אשים לב,לשבוע שיעבור.

קבלו עוד כמה פיתגמים,הם דיי נכונים בחלקם.

 

 



פתגמים יפניים

  • "אם תראה את זולתך מתאבל הצטרף אליו באבלו; ואם תשמע את זולתך כשהוא שמח הצטרף אליו בשמחתו."
  • "אנו יכולים למצוא את אלוהים בסִרְפָדִים."
  • "אם נולדת בבקתת עני ונעשית לחכם, תהיה כפרח לוטוס הצומח בביצה."
  • "קל להתחיל, קשה להמשיך."
  • "מילה טובה אחת מסוגלת לחמם שלושה חודשי קרה."
  • "מוטב לא לקרוא כלל, מאשר להאמין בכל מה שקראת."
  • "כאשר אופיו של אדם אינו ברור לך, התבונן בחבריו."
  • "קיים ניגוד גם לניגודו של דבר."
  • "טוב לשתוק ולהראות טיפש, מאשר לדבר ולהוכיח את זה"
  • "אפילו בודהה סולח רק שלוש פעמים." (הפתגם המקביל ביפנית ל"יש גבול לכל תעלול")
  • " בגלל שהמסמר פגום נפלה הפרסה, בגלל שהפרסה נפלה הסוס מעד,

בגלל שהסוס מעד השליח איחר, בגלל שהשליח איחר הפסדנו במלחמה" (הכוונה היא- גם בגלל פגם קטן דבר גדול יהרס

 

 



נכתב על ידי , 12/8/2007 15:37  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קלרה ב-16/8/2007 01:22



2,318
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBloody_Angel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Bloody_Angel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)