לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שקרים לבנים


מי ייתן וכולם יתאבדו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

מי זורק זונה?


זונה בחינם לא סתם

 

נכתב על ידי , 31/8/2007 19:28  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אף אחד לא רודף אחרי שושנה


בפעם הבאה שאני יוצאת תזכירו לי לא לשתות

הקטע הוא שאני בכלל לא שותה ..כולה איזה שוט של צ'יסר או יגר אין לי שמץ זה פשוט גמר אותי באזה שלב התחרפנתי מהכושלות והחזקתי את הראש שלי כי הרגשתי כאילו מישהו דופק לי אותו עם פטיש ורציתי לבדוק אולי באמת יש לי שם משהו וזה כלום זה סתם מה זה החרא הזה?! מה כבר ביקשתי?

באמת שהתאכזבתי מעצמי. אהה איזה תיסכול כי גם אם אני לא שותה הראש לי כואב נראה לי שפשוט הגיע זמני לפרוש..לא שכיכבתי בסצנה הרבה אבל מיצינו מיצינו.

 

 

מה זה משנה ?

ראיתי את פומה אהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

פומההההההההההההההההההההההההההההההההההה

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

 

 

אבל היא לא החזירה לי אהבהז ו נ ה

זה היה בפאשן אגב אז כל מי שמכיר יודע שזה מועדון לסבואיות ..אהבהתי מאוד את המקום הייתי עם בנות טובות אבל איך ההיא אמרה "את לא מתקשרת"

ופומה המשקית שלי בקורס נעלמה לי לקראת הסוף וואי איך התמוגגתי מהמראה הזה שלה.. היא עשתה קצוץ, כולה מדהימה:)

ואז ראתי את בר ..מישהי מהקורס שלי..הן דיי התחברו שתי המזרובות האלה ..בר הציעה לחברה שלה נישואים:|?!**&&*

הייתי בשוק שראיתי אותה מרחוק היא חיבקה את תותי ואת בלקין ואז ראתה אותי מרחוק בשוק של החיים פומה!!!!

היא שאלה מה אני עושה שם ואמרתי לה בשקט באתי לחפש אותך..מצאתי!

ובר התחילה לקפץ סביבי כמו משוגעת ואז היא הדביקה אותה והן התחבקו וקיפצו וצעקו ידענו ידענווווווווווו

היא נעלמה כי גברת קפיץ לא הרגישה טוב באתי במיוחד בשבילה..

חבל.

 

נכתב על ידי , 12/8/2007 14:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 35

MSN: 



תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתלתלים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תלתלים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)