לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

I hate this place, this zoo, this prision, this reality, whatever you wanna call it



כינוי:  ערן ברנע

בן: 46

ICQ: 226831122 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2012

אולי גם יפן


וחלמתי

הנה עיניים מלוכסנות

ופריחת דובדבן

אולי שוב טעיתי

אולי החלומות שלי לא נכונים

 

הנה פרות רועות

ועכשיו זאת רומניה נראה לי שכל המחשבות והרצונות שלי התבלבלו

אני שוכח דברים,ושוח את עצמי, ושוכח איך לשמוח

 

לא הכל לינארי

לא הכל הולך לפי אותו קו

לא הכל זורם באותו זרימה

 

 

הכלב שלי אוהב אותי ,רק בזה אני בטוח

ובשמש שזורחת ומאירה אותי, כמעט באותה השעה

(שעון חורף/שעון קייץ)

 

אני מדבר המון(עם עצמי) ומנסה לנתח כל דבר קטן ,אנשים רבים כל הזמן, צועקים בקולי קולות

אין מהפכות שקורות ביום

ושוב המחשבות מתערבבות,פרטי עם ציבורי,וציבורי עם פרטי, וייללות של החתולים בחוץ

ועוד מעט חורף

והגשם ישטוף את הכל

והנה הרייח שונה

 

אני רוצה רייח שונה

 

 

 

 

נכתב על ידי ערן ברנע , 15/10/2012 17:35  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כל כך הרבה זמן


אנשים הולכים ברחוב

אתה מסתכל עליהם ומנסה להבין

אולי ככה כשתסתכל תבין את האנושות כולה

את ההתנהגות האנושית

 

הנה אנשים הולכים ברחובף ילדה קטנה בוכה כי לא קנו לה גלידה

אישה בוכה, נראה שבעלה לא יודע איך להתמודד עם הבכי שלה

גם אתה לא

זה מוזר לך שאה בכלל מתעסק בבכי שלה, בעצב, בנסיון לנחש למה

 

ורצית לטפל באנשיםף לעזור להם,ומה הכוונה בכלל? האם אתה מסוגל?

לעזור לעצמך?

 

 

 

רציתי שזה יהיה ארוך

לא קצר

לא לרגע ואז יעלם ,אבל אני לא מסוגל

לכתוב משפטים ארוכים או להעמיק במחשבה או

ליצור התחלה אמצע וסוף ומשמעות לכל זה

 

נכתב על ידי ערן ברנע , 14/10/2012 11:43  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לערן ברנע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ערן ברנע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)