לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

TRUTH is what you believe it to be



Avatarכינוי: 

בת: 35

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

11/2008

Till when?


צבא זה לא דכאון!

בכנות...

דווקא נחמד..

סוג של..

בסה"כ, הימים עוברים לי מהר, אני די נהנת במשך היום..לא סוגרת יותר מדיי..

אווירה נחמדה, אנשים סבבה (הרוב)

מטוסים זה מעניין..

 אז.. מה רע?

 :)

 

ידעתי שעם החורף יבוא המצברוח!

 

אני לא יודעת אם זה מעניין מישהו, ובכל זאת, אתמול אחרי יום טיסות יצאנו כמה בנות למסעדה בבאר שבע, והיה ממש כיף :]

אכלתי סופלה שוקולד.. יאמיי..

 

איזה מצחיק שעשכיו קוראים פה 3 וחצי אנשים, ופעם קראו פה איזה 100 עם כל הבלאגנים שהיו XD

דווקא יותר נחמד ככה..

בלי החפירות של אנשים בתגובות...

 

 

עוד יותר מצחיק שאנשים שפעם היו חברים טובים ושהיה אכפת לי מהם או שאהבתי אותם, פתאום מתרחקים ואפילו נעלמים

ותאמת? זה לא אכפת לי, וגם לא מעניין אותי, כי האנשים הבאמת טובים נשארו לצידי...

כמו שצריך !.. כל השאר..המעאפנים.. באמת שעל הז... שלי :)

 

 

 

אתם מוזמנים לקרוא את הפוסטים הישנים ולראות איזו תמימה הייתי פעם

זה די מצחיק... גובל במטריד.

 

אללה , ביי !

 

 

 

נכתב על ידי , 19/11/2008 23:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



28,488

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקרנונה εїз אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קרנונה εїз ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)