לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

TRUTH is what you believe it to be



Avatarכינוי: 

בת: 35

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

11/2008

פרידה


מישהו יורד מהרכבת של החיים שלי

אדם שהיה הנפש הכי קרובה אליי

ואני.. מסתכלת מהחלון .. ורואה איך אתה הולך ונהייה קטן ונעלם..

זה מוזר

זו הרגשה מוזרה

 

 

כל השנתיים ושלוש שעברנו ביחד עוברים לי עכשיו בראש... כל חוויה... כל רגע..

אני מתגעגעת לרגעים היפים שלנו...

אני זוכרת כל דבר קטן שעברנו ביחד.

כל חוויה  =)

 

קשה לי

אתה האהבה הרצינית הראשונה שלי

בחיים לא אהבתי מישהו כמו שאהבתי אותך..

אתה היית הרבה מאוד בשבילי

ואני בחיים לא אשכח אותך..

אני עדיין אוהבת אותך

ועדיין מתגעגעת

ואני יודעת שגם אתה..

אבל זה יעבור.. אני יודעת שזה יעבור

 

כאשר אנחנו מאבדים משהו שנראה לנו חסר תחליף.. זו חוויה קשה מנשוא

אבל אני יודעת שיהיה לך תחליף... כמו שאני יודעת שלי יהיה תחליף..

פשוט אני עוד תקועה במצב שאני לא רוצה תחליף.. אני רוצה אותך

אבל מצד שני אני יודעת שהקשר שלנו לקראת הסוף היה בלתי אפשרי ומזיק

אז למעשה לא אותך אני רוצה , אלא את הימים הטובים שלנו, היפים..

אבל זה בלתי אפשרי והם לא יחזרו.. אז אני פשוט אשאר עם הזכרון המתוק שלהם..

ו.. נו.. יהיה בסדר :]

 

Remember me... remember us and all we used to be

אל תשכח את כל מה שעברנו ביחד

כל דבר קטן

תשמור לך... בזכרון... את כל הרגעים המתוקים שלנו... והיו הרבה.

=)

 

 

ואני בטוחה שאנחנו עוד נישאר ידידים וזה לא סוף העולם

ואני מעריכה אותך מאוד, וגם כשאפסיק לאהוב אותך בקטע רומנטי,

תמיד אוהב אותך בתור בנאדם  [:

 

 

 

 

Goodbay my lover

...

נכתב על ידי , 22/11/2008 14:57  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קרנונה εїз ב-30/1/2009 21:34



28,488

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקרנונה εїз אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קרנונה εїз ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)