לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

TRUTH is what you believe it to be



Avatarכינוי: 

בת: 35

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

4/2009

טחחחח


מזה זה

מה זה המקום הזה

עאלק "to do"  רשיון בלי מלווה

טוב שלא עברה שנה וחצי

אבל האייקונים בצד די חמודים

איך קוראים להם? כפתורים? וואטאבר

בכל מקרהההההההההה

יצאתי ראשוש

פתאום כך נופל עליי שבוע שלם של חופש

הכי טוב להתבטל בבית

כיף כיופק

(מה אמרתי עכשיו?)

(נו טוב)

 

חזרתי אחורה לכיתה ג'

אני דלוקה על מישהו

ממש ממש חמוד

ולא יודעת איך לספר לו

חחחחחחחחח

יהיה בסדר

 

כשסגרתי שבת מרוב שעמום נכנסתי לאתר הבסיס

ואז קראתי פניות אנונימיות למב"ס.

היה מצחיק

בא לי דיסקוש

דיסקו שקם

לא בשביל לרקוד... סתם בשביל האווירה (:

 

בא לי איזה טיול מטורף של שבוע לנגב ולישון בשק שינה

איתו כמובן

זה כל כך הוא.

 

בעעע

 

נתקפתי ביצר החפירות

נדפקתם!

חעחעחעחעחע

 

גלי עטרי דווקא ממש סבבה

 

אני סוגרת יום העמאות

אפשר שיהיה משהו מעניין בבסיס?

איזו מסיבת בריכה לילית? משהו?

 

אה ! אגב! קיבלתי השבוע תלונה מרסר הבסיס! איזה כיף

ססאימאשלו

מזה משנה כומתה לא כומתה 5 עגילים 2 עגילים, נו באמת, איזה קטנוני

לא נורא, המפקד המלך שלי יסדר הכל (:

 


פורים!

וויפי דו
 





 

בא לי גור חתולים

כזה קטנטן

וג'ינג'י

 

בא לי Backsit

פשוט לשבת בטיסה... במושב האחורי.. בלי להזיק

 

למה בקסיט. בא לי להטיס מטוס

מטוס קרב!

להיות טייסת!

ווהוו!

 

נאא.

בא לי שוקולד במילוי קרם נוגט ואגוזים

כן זה מה שבא לי!

 

די.

ביי.

 

נכתב על ידי , 5/4/2009 20:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



28,488

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקרנונה εїз אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קרנונה εїз ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)