לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

TRUTH is what you believe it to be



Avatarכינוי: 

בת: 35

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

5/2008

ידעתי שאני כזאת


*מומלץ לא לקרוא זה פוסט קצת משעמם*

 

מכירים את האנשים שמתלוננים על משהו ואז כשהם מאבדים אותו הם מעריכים אותו? (לא באמת אכפת לי מה התשובה שלכם)

עשיתי טירונות וקורס בעובדה. והתלוננתי לא מעט, כן, מודה.

קצת חור המקום הזה, בכל זאת חם שם מוות וזה ליד אילת( 80 שעות נסיעה בערך), אבל יש משהו בבסיס הזה..

סיימתי את הקורס וביום ראשון אני מתחילה סדיר בחצור.

חצור? מה זה חצור בכלל, איך אני מגיעים לשם, מה הם רוצים ממני ????!#??6%&?%*)^

פתאום אני מתחילה להעריך את עובדה...אני יודעת שאני אתגעגע לבסיס הזה, לזה שכל כיוון שאני מסתכלת יש הרים, לנוף הזה, אפילו לתגבור מטבח, ואפילו לשקמיסט החבשן שבקושי פותח את השקם כי על הזין שלו, ולנוהל שבת כי זה הכי כיף (:

ולארוחות שישי כי אין על קוראסונים בורקסים וקולה על חשבון הצבא

ולספה הזאת שליד המגמה,

ובעיקר לחברות... 

וביום ראשון שוב להכיר אנשים חדשים ושוב מקום חדש, עד שכבר הכרתי בנות חמודות ועד שכבר התרגלתי לאוצר בלב המדבר... 

בקיצור, מרגש.

(Nooo)

נכתב על ידי , 7/5/2008 00:09  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קרנונה ב-15/5/2008 19:30



28,488

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקרנונה εїз אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קרנונה εїз ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)