לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

TRUTH is what you believe it to be



Avatarכינוי: 

בת: 35

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

9/2008

...


צבא זה דיכאון.

בכנות.

נכון, מכירים אנשים חדשים....

וזה גאווה לתרום למדינה וכל מיני דברים כאלו

וזה מעניין להיות בחיל האויר ולראות מטוסים ולהתעסק בטיסות והכל..

אבל זה דיכאון

אני לא יכולה להתמודד עם הדיכאון הזה יותר

לא יודעת מה לעשות..

אולי עם החורף יבוא המצב רוח.. ואולי לא

בכל מקרה עוד שנה וחצי כל זה נגמר

מקווה שיעבור מהר

 

חוץ מזה... למה אני בכלל כותבת פה?

אני בכלל לא רוצה שאנשים חטטנים ידעו מה אני מרגישה או חושבת...

או מה קורה איתי ועם גרישה

 זה בכלל לא עניינו של אף אחד

אם אני עצובה

או שמחה..

ומי שזה כן עניינו, ידע את זה לא דרך המספק יצר חטטנות הנ"ל.

בחיי שבלוג זה דבר מטומטם.

נדמה לי שזה יהיה הפוסט האחרון.

נכתב על ידי , 30/9/2008 18:28  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורטל ב-16/10/2008 20:00



28,488

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקרנונה εїз אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קרנונה εїз ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)