לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

NoName


Give me my life back


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2010


אואי! תראו מי התעורר!

סתם בעיקרון נכנסתי הרגע לראות מה קורה בעבר שלי

להזכר לחייך וכד'

היה מצחיק משעשע וכו'

אבל מה שכן.. כודר מיד..:(

אז הגיע הזמן שאני באמת אכנס לכאן

ואתן את הפאן המאושר של החיים שלי

כי יש המן חידושים מהפעם האחרונה שמישו היה פה.

first of all.. יש לי קעקוע חדש :)

תמונה שלו לא בדיוק מצאתי.. אבל אקצר.. זו המילה הפינס (חח שמחה ולא בולבול) על הרגלי.

חוצמזה נזכרתי שהפעם הראשונה שכתבתי בבלוג הזה

היתי בערך בכיתה ח' :) כרגע אני מסיימת יב'

יותר נכון ב-28 עוד שבועיים יש לי את הבגרות האחרונה ואז יוצאים לעולם.

וחודש הבא אני מצתרפת למשפחה הצה"לית שאינני יודעת עם היא באמת חמה ואוהבת.

נאחל לי בהצלחה.

 

ברצוני להעלות גם כמה תמונות היסכמו את היותי ביב'.

 

 סתם תמונה של קובי.

זה בעיקרון הבוקר של יום הולדתי ה-18. פשוט דיקלה נתקעה בשרותים. אני ונטע טיפסנו להצילה

טיול שנתי :)

 

כנ"ל

 

 

וכנ"ל עם הילדות היפות ביותר ברחבי תבל!

זה הערב של יום הולדתי ה-18. עם ספירי ונטע כי אין יפות מאיתנו :)

זה היה כשניסיתי לגדל שיער בריא. ואז היתי פייל והלכתי לחמצן :S

הכירו, זה הילד שלי, הפילון הירוק שלי, ואין לי שום מילה לתאר אותו חוץ ממדהים :)

זה סתם כי רואים שיש לי גוש שיער כחול :)

 וזה לכולכם לכבוד 2010.

 

סך הכל יב היה משעשע :)

עכשיו אחכה קצת לצבא ואגלה אם באמת כשאתה חייל אתה מתגעגע לבית הספר.

קיץ מוצלח ונעים לכולם. :)

 

 

נכתב על ידי , 13/6/2010 11:40  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יניב ב-20/6/2010 21:03
 





Avatarכינוי: 

בת: 32

MSN: 

תמונה




26,733
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyanot אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על yanot ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)