לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

תמונה אחת שווה אלף מילים


הצצה קטנה לחיים שלי, לרוב אני מתבכיינת גם כאן וגם במציאות, כאן שופכת את הלב, אף אחד חוץ מאדם קסום קטן, לא יודע על המחבוא והבריחה הקטנה שלי, כך שהכל או כלום.

כינוי:  בלונדינית מזויפת

בת: 38





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2009

כל שנה


כל שנה זה קורה,
כל שנה אני מתעצבנת שאני לא זוכרת את השם משתמש
כל שנה אני מתעצבנת שאני לא זוכרת את הסיסמא
כל שנה אני מדחיקה
כל שנה אני בוכה, כל השנה אני בוכה.
כל שנה אני צוחקת, כל השנה אני צוחקת.
כל שנה אני זוכרת,
כל שנה אני נזכרת
כל שנה אני מתגעגעת, כל השנה אני מתגעגעת.
כל שנה אמא אומרת שלא יבואו הרבה אנשים,
כל שנה מגיעים הרבה אנשים.
כל שנה אני מחבקת, כל השנה אני לא מסוגלת להיכנס.
כל שנה אני מסתכלת על התמונה, כל השנה אני מחייכת לתמונה.
כל שנה אני מפחדת, כל השנה אני מפחדת,
כל השנה אני מפחדת לשכוח, לשכוח אותך, את הפנים שלך, את תווי פניך, את החיוך
כל שנה אני מפחדת לשכוח את הקול שלך, את הצחוק שלך.
כל שנה אני מפחדת לשכוח את כל מה שלימדת אותי, את החוכמה שלך.
כל שנה אני מבינה שזה לא יכול לקרות כי מי שאתה נמצא בי הבישולים שלך, הצחוק שלך, הרגישות שלך, העיניים הדומעות...

זוהי כבר השנה השלישית, השנה השלישית בלעדייך,
אמרתי פעם שלא אצליח לחיות בלעדיך, אבל כנראה שהחיים מצווים לנו להמשיך ולחיות
להמשיך ולחיות את דרך החיים שלך, את האהבה שלך את החוזק שבך והכוח.
כל שנה אני אוהבת ומעריכה אותך אפילו יותר.

נכתב על ידי בלונדינית מזויפת , 13/10/2009 19:30  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבלונדינית מזויפת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בלונדינית מזויפת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)