לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Velvet Underground - לא רוצה להתעטף בקטיפה כג'ורג', וכבר לא במחתרת [email protected]

במעמקי הביצה, הברנז'ה ותעשיית התקשורת. כל מה שצריך לדעת על המנגנונים שמפעילים את הטלוויזיה, העיתונות ומה שביניהם, ורק נדמה לכם שאתם יודעים. עכשיו יש את מי לשאול


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2006

החורף של אביב


 

 

מקלדות לוהטות

אז דנקנר פיטר סופסופ את אביב הברון מעריכת "סופשבוע". סליחה, לא פיטר, "העביר מתפקידו" (וואלה!). הנה מכבסת מילים משוכללת. כך חולפת תהילת עולם. כן, מוסף רע היה "סופשבוע", אבל מה עוד חדש. ומי המחליף, אמיר זיו מ"גלובס". חומר טוב, "גלובס". לא עשינו יחד מילואים, ובכל זאת. ומה יהיה עם הברון? לא לדאוג, ימצאו לו שם איזו נישה חדשה להתחפר בה היטב. הוא שייך לחונטה שנוגעת בשמים של "מעריב", נכון שהם נורא נמוכים, אבל מה זה משנה.  

אי-המרוצות מהברון אינה חדשה. את עריכת "סופ" צריך היה לקבל אחרי החגים שי גולדן, עורך "פרומו" דאז, שתוכנן לעבור לשם על צוותו. אלא שאז פרש האיש מהעיתון של עשירית המדינה, וערק לטלוויזיה, לענני תקשורת, כך שהברון נשאר על כנו בינתיים. אבל כעת, משנמצא העורך המתאים לדעת הנהגת "מעריב", ירדה יד הכורת ונפל דבר, וזהו, סו פאר.

 

*

דרור פויר חוגג ב"גלובס" כמעט שנה בלי טלוויזיה. http://www.globes.co.il/serve/. נשבר התחת כבר מזמן ממרימי האף האלו, שמספרים איך החזירו לעצמם את החיים שלהם, ואיזה כיף זה שהם לא מוצאים את עצמם בארבע בבוקר מתעוררים בבהלה, מריירים ונוחרים מול המסך הכחול, וגוררים את עצמם למיטה.

ברור שכל אחד יכול לעשות שימוש מושכל בכל דבר, גם בצפייה בטלוויזיה. הטלוויזיה היא לא מכשיר משוקץ, כמו שבית הקולנוע הוא לא היכל תועבה. כמו שכל החיים בוררים את מה שמתאים לעשות, את הדברים הטובים מהרעים, את היהלומים מהאפר, את המוץ מהתבן, או להפך, כך אפשר גם לבחור לך את לוח השידורים בטח ובטח בעידן היס מקס, הוט מג'יק, VOD וכל זה. יש מיליון דברים מעולים בטלוויזיה, ומיליון ואחד דברים מחורבנים,  וצריך רק להחליט. ברירה, בחירה וכל זה, וכן, דרור, בדיוק כמו באינטרנט.

*

שרון סטון תעשה את "אינסטינקט בסיסי 2". אולי זה יהיה טוב ואולי רע, אין לדעת, אבל עורכי האתר הסקסיסטי NRG, כבר מביעים את דעתם בכותרת לידיעה:

 

זקנה, אבל עדיין לא פראיירית.

שרון סטון החליטה להפחיד את הציבור ולהתערטל ב"אינסטינקט בסיסי 2"

 

ב-10 במרס סטון היפהפיה תהיה בת 48, אבל בשביל העורך המחוצ'קן בן ה-22 מNRG

 היא כבר זקנה שמפחידה את הציבור. גסות רוח שכזו מופיעה לא מעט בתקשורת,  אבל יש לי יסוד סביר להניח שמר לן, עורך האתר, לא ראה את הכותרת הזו. אני גם נוטה לקוות שהוא יקרא את מי שצריך לסדר בעקבותיה. ואם לא, כנראה שהכל אבוד.

*

ארי ומרי מ"כל הבנות בעולם" נפרדו. "אנחנו בשוק", אומרת היחצנית של Hot  ל-Ynet . גם אני. כל כך לא צפוי.   

*

זהירות! תקנות הצניעות בקריית ספר החרדית אוסרות על נשים, בין השאר, להחזיק רישיון נהיגה או לשוטט באינטרנט. אמאל'ה (העמוד האחורי של "ידיעות").

 

סיור בשנקין

מאז ש"האוזן" עברה למולהסנטר, הוצאתי את שנקין מהמסלול, אבל היום, בנר השמיני, נאלצתי. פאטתי להתלונן על היו-ימים-בשנקין-בתחילת-הניינטיז-סוף האייטיז. אז פאטתי. מה לעשות. מוני מושונוב עבר ברחוב, ובמקום להגיד לו איזה מהמם הוא המשכתי, כי, נו, ברור, לא? והראל נוף אכל חומוס בזה שם, שליד רוטשילד עמוסת השוורים. כן, גם סלבז כבר לא סלבז.

 

אה, וחובת הסילבסטר

נו, אז איך היה? פסדר כזה, סולידי (לא, לא הזמינו אותי לנשף של הרוסי מבית"ר), ארבעה זוגות, אחד חדמיני לוהט במיוחד, ושני פרטים, בצפון הישן של תל אביב, בלי רעש ובלי עשן, חוץ מעשן מתוק במרפסת, beware from the kids , שרדונה של רקנאטי, שמפנייה מפאריז בשעה היעודה, בלי נשיקות מביכות, ופימס, מין קוקטייל בריטי קלילי, שכולל, חוץ מהפימס (ווט דה פאק?) לימונדה (או ספרייט), פרוסת מלפפון ופרוסת תפוז. הבעלבית הביא גבינות שמנמנות ונקניקים לא פחות, מפרובאנס, הו, הקלישאה, הקלישאה, הו, פאסה, פאסה, אבל עובד, מה לעשות, ועם לחם מדוגם וטירמיסו אפשר היה לחוש את שקיעת הכולסטרול בעורקים, אבל גם את גאות אחוזי האלכוהול באותם עורקים ממש. ועל מה דיברו? אה. הילדים. הגננות. המורות. סדנת טנטרה (לא, אין לי מה לחדש). הוויקנד באילת.   

נכתב על ידי Velvet Underground , 1/1/2006 16:40   בקטגוריות ביקורת  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יעל ב-21/7/2007 19:35



כינוי:  Velvet Underground

מין: נקבה




495,766
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , החיים כמשל , תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לVelvet Underground אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Velvet Underground ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)