לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Velvet Underground - לא רוצה להתעטף בקטיפה כג'ורג', וכבר לא במחתרת [email protected]

במעמקי הביצה, הברנז'ה ותעשיית התקשורת. כל מה שצריך לדעת על המנגנונים שמפעילים את הטלוויזיה, העיתונות ומה שביניהם, ורק נדמה לכם שאתם יודעים. עכשיו יש את מי לשאול


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2006

מסע התעוררות


 הוא נושם עצמונית (סחתיין לאקדמיה ללשון על כל המילים החדשות), הוא השתעל כמה פעמים, אזור השיעול בגזע המוח לא נפגע. אבל זה לא אמור כלום, אפשר להיות צמח ולנשום עצמונית (יש אחד כזה במשרד לידי). בהמשך מתברר שהוא הגיב לכאב, והזיז יד ורגל. ימין. קלות. אבל עוד לא פקח את עיניו. למרות הכל, כדאי להנמיך ציפיות. על פי הספרות הרפואית, 85 אחוזים מהחולים במצבו של שרון מתים תוך חודש מיום האירועhttp://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=219188&sid=16

*

האירוע המסעיר היום, חוץ ממסע ההתעוררות הם דבריו של יורם בלשר, יו"ר ההסתדרות הרפואית בהארץ

http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?contrassID=2&subContrassID=3&sbSubContrassID=0&itemNo=667943

היוצא נגד מבקרי הטיפול בשרון ומצדד בסתימת פיות. טוקבקים חבל על הזמן ולהקתו, כמו שאודטה אומרת.

 אבל זה עוד כלום, לעומת ביקורו המלבב של חיים חפר אצל עודד בן-עמי. לחפר  הייתה פרשנות משלו לתנועת היד של שרון היום. חפר אומנם לא אמר אותה, כדי שלא יישמע ביפ פתאומי, אבל הניע את אצבעו האמצעית קדימה (נא באוזן, או, במילים אחרות, תנועה מזרחית מגונה) בטענה שזה מה שעשה שרון בידו. חפר משוכנע ששרון עוד רגע חוזר לעמדתו: "אני רואה אותו כמו בסרט של פליני, יושב על כיסא גלגלים ואחות מובילה אותו, ואז הוא אומר לה, יאללה, בואי נתחלף".

*

ואילו פרופ' שלמה מור-יוסף, המרגיע הלאומי, מתלונן בידיעות על שמצא את עצמו באור הזרקורים, אבל יודע שאין דרך חזרה (מה, הוא כבר חתם על תוכנית אירוח עם דפנה שפיגלמן? נושף בעורפו של פרופ' רפי קרסו?). ואם זה לא מספיק, מתחוור שיש לו בת, אירית, מתמחה בביה"ח, ש"לא עשתה אף צעד להתקרב למקום שבו שואפים להיות אזרחים רבים בימים אלו - מיטת ראש הממשלה". זה לא סוטה? אני לא מכירה אף אחד ששואף להיות במיטת ראש הממשלה. מה יש לכם לעשות שם? להביא לו קוסקוס ושוקולדים? מה קורה אתכם, אנשים?

*

ד"ר חוסה נעדר היום, ובמקומו הגיע, בחשיפה ראשונה, פרופ' פליקס אומנסקי, שהוא הבכיר מבין כולם. הטענה להופעתו המאוחרת: רק כעת התפנה. אבל הסיבה האמיתית היא בטח תרעומת בבית החולים, על שדווקא כוכב הטלנובלות זכה להופעות ציבוריות. ומה עם אומנסקי, לא מגיע לא? פוליטיקה פשוטה.

*

תגידו, אין שם אף נוירוכירורגית? אין רופאות בהדסה עין כרם? מה יהיה?   

 

 

 

בעיות הגיינה אישית בצבא: 14 חיילות בבת-גלים נדבקו בכינים, ונשלחו הביתה לפלות אותן (ידיעות, עמ' 12). לא רק זה, צה"ל לא יספק יותר כסף לטמפונים לחיילות. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3197545,00.html

חייל אחד קבל שמדובר באפליה, וראש אכ"א הגיע למסקנה שאם יתנו לחיילים סכום דומה, צה"ל יפשוט את הרגל, ולא היינו רוצים שיקרה.

עצה לאו.בה, קוטקס, טמפקס, פלייטקס: נצלו את המומנטום: צאו במבצעים, פרסומת ומחירי התאבדות לחיילות, אולי בשילוב עם שמפו נגד כינים. שווה לכם.

 

 

 

החינוכית מתקשה להרים את "קרובים קרובים", http://b.walla.co.il/?w=/3900/839271 בגלל החוזה של יהורם גאון עם קשת. פרק האיחוד המפורסם מפורים שעבר אמנם ניצח ברייטינג, אבל זה לא אומר כלום. רדו מזה, זה לא עובד, זה לא מצליח, זה לא מצחיק, וזה היה כישלון. הסיבה שהאיחוד זכה לרייטינג היא רק מחלת הנוסטלגיה הממארת וחשוכת המרפא שמדינה שלמה לוקה בה.

 

 

ניסיתי להבין מה אמר יקי, אוהד בית"ר ירושלים עם צעיף הקבוצה המקסים על צווארו, אצל עב"ע (עודד בן עמי) על הקפ"פ עם אוהדי בני סכנין אתמול, אבל לא הצלחתי. זה היה משהו כמו "היו 30 אבוקות... עשר אוהדים נעצרו... שתי שוטרים עצרו שתי אוהדים... הרב פקד הביא 350 פקידים שלא עשו כלום... תביא יס"מ, תביא משמר הגבול". אחר כך שואלים אותי למה אני לא באה לטדי.

 

בסוף לונדון וקירשנבאום שאל קירש את לונדון, אם לא הייתה לך ברך דפוקה, היית יוצא למירוץ להקפת העולם? ולונדון, הפילוסוף הטלוויזיוני שלנו ענה: "בצעירותי לא רציתי להקיף את העולם, רציתי להניף את העולם, אבל מאז התבגרתי ואני מוצא את האור בדברים אחרים וגו'..." 

וקירש המבועת אמר, "אני מצטער ששאלתי". נו, פער תרבות חינני.

 

 

נכתב על ידי Velvet Underground , 9/1/2006 20:47  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ד ב-10/1/2006 17:55



כינוי:  Velvet Underground

מין: נקבה




495,766
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , החיים כמשל , תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לVelvet Underground אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Velvet Underground ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)