תוך כמה זמן תורד התגובה הזו מהתגובות לכתבת ה-VOD ב-nrg?
שנפתח הימור? (ברגע שתורד, גם אני אאלץ)
43. זה המצב בהוט
משה, צפון, 21/01/06 19:38
אם רק הייתם מבינים כמה בלאגן יש היום בחברה הייתם פשוט בהלם,אני עובד היום כטכנאי שנתן בעבר שרות מצוין ללקוחות כמו שצריך לתת למי שמשלם כסף טוב בעבור המוצר שאותו הוא רכש,אבל היום ,ואני מתכוון לאחר המיזוג זו פשוט בושה לתת שרות ברמה כזו ,ולא פלא בכלל שבתוצאות הסקר האחרון של גלובס הוט לא הצליחו לעלות על יס אפילו בפרמטר אחד וזה לא שיס כ''כ טובים זה פשוט הברדק שקיים אצלנו טכנאים שמגיעים לדירות בלי ציודים בכלל, אפי' ללא שלטים שיש צורך להחליף אצל הלקוח אנחנו מסתובבים עם ממיר 1 ברכב ומתפללים שלא ניפול על לקוח עם בעיה בממיר ומה שיותר גרוע מקוים שבסידור עבודה שלנו יהיה ניתוק של לקוח כדי שנוכל להשתמש בממיר שהסרנו היחס לטכנאים הוא מהגרועים שיש וזה נכון גם לגבי עובדים אחרים כמו שרות לקוחות ועוד אנשים בשטח ממורמרים בטרוף ואין ממש עם מי לדבר , קיים עכשיו איזשהו מהלך שאפשר לדבר עם עמית לוין (סמנכל בהוט) שאפשר להגיע אליו ולישפוך את כל הבעיות וכביכול הוא יעזור לפתור אותן, וחברה כמה וכמה שיחות כאלה נעשו וגורנישט... וכו' וכו'
מה עם קרדיט לתומר ליכטש? לא נראה לכם?
http://www.nrg.co.il/online/4/ART1/031/538.html
המסג' היומי
מחתרת הקטיפה הוא בלוג חדש שחופר בביצת התקשורת. עצתנו – אם זאת ההבטחה בתת הכותרת, להתמקד יותר בביקורת הביצה ולא בביקורת תקשורת סטנדרטית (הקולקטיב, notes.co.il)
הצפע: רוצים לספר משהו שאני (וכל השאר) לא יודעים? ללכלך על קולגות? להשמיץ את הבוס/ית? שלחו את החומר הנפיץ (באנונימיות, אני בעד הדדיות בקשר) ל-[email protected]