לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Velvet Underground - לא רוצה להתעטף בקטיפה כג'ורג', וכבר לא במחתרת [email protected]

במעמקי הביצה, הברנז'ה ותעשיית התקשורת. כל מה שצריך לדעת על המנגנונים שמפעילים את הטלוויזיה, העיתונות ומה שביניהם, ורק נדמה לכם שאתם יודעים. עכשיו יש את מי לשאול


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2006

מ"שמנת" ועד "מנטה"


תכתבי פחות, את מפוצצת לנו את התבה * תכתבי יותר, מה זה פוסט אחד ביום * תכתבי פחות, בסוף יימאס לך או תימאסי על כולם (כתב גדי שמשון) * תפסיקי לכתוב על עצמך כל היום (???) * את לא מעניינת * את לא מחדשת (נכון, אני מנסה להסביר בחלק גדול מהמקרים) * תכתבי על שלמה אליהו * אל תכתבי רכילויות מהכלכלה * כלכלה זה משעמם * ספרי מה קורה במסדרונות * אל תכתבי על שטויות * תהיי רצינית * אל תכתבי על טעויות הגהה * את לא יודעת להגיה * איפה הסקופים, הבטחת? (מעולם לא, רק אם ייקרו על דרכי, ואם תעזרו לי) * לא רוצים סקירת עיתונות, יש לנו בבית (אין לכם, אחרת העיתונים לא היו נראים ככה) * וגומר.

אני בעד ביקורת, והרבה, אבל בלי עצבים, ולכל שני יהודים יש עשר דעות. יש קו שמנחה אותי, אני עושה לעצמי בדק בית כל חצי שעה לפחות, מתארגנת בסיבובים, משלימה פערים, לא הכל אני רואה ושומעת, ובעיקר משתדלת, ומתקנת את עצמי. ומוסיפה. וגורעת. אז רילקס. ויש לי גם עוד כמה דברים בחיים (וקיד) וסיפור חדש (מהברנז'ה. קורה. בערב הראשון הוא שאל אותי אם יש לי מושג מי זאת ולווט. אמרתי שיש לי השערות. שיערנו ביחד, ואנחנו ממשיכים עד היום. הוא לא יודע. יט)

צדק מר בראסרי.קום. יש להאדיר כמה מהטוקבקים הראויים. אעשה זאת בעריכה קלה, לטובת החידוד והליטוש.

מרסל , 12:36 26/1/2006:
עוד אחת שפוסחת על הסעיפים היא ליאת תימור שנחתה דווקא ב"שמנת" הפרסומי של "הארץ". הגליון שיצא אתמול מביך ביותר, כולל מעין פתק מטלות מטופש למזכירתה/מפיקתה, קרדיט ליאת טימור בט’ במדור שמנת מתוקה, אלפי רשימות של חפצים, פריטים ו"דברים על", כותרת משנה: "השף ירון קסטנבוים מציעה.." (בנקבה) ועוד.

הנה, הוכחה שהגהה זה דבר חשוב.



אינשם , 13:13 26/1/2006:
ביום ראשון שעבר נערך כנס סופר-דופר מושקע של "מנטה", שכידוע יורד לרזולוציית הארומה של "מנטה" שנודפת מהגיליון. מי שצריך היה שם, אכל ושתה מהקייטרינג הכי יקר שיש. מי לא היה? העובדים, חוץ מכתבת אחת שנבחרה לסקר. העורכת אמרה משהו מביך ואפולוגטי כמו "צר לי שנבצר מהכתבים להיות כאן", כאילו שהם בחרו לא להיות שם.
לכתבי הברנז’ה שרוצים לקחת תגובה, למה חסכו כסף על הראש של העובדים הממורמרים, צריך לדבר עם הבת של נוני, צוציקית בת 23 שאחראית על "בלייזר", "מנטה" ו"עלמה" ואירגנה את הכנס.
תות , 18:04 26/1/2006:
העובדות המרירות לא הוזמנו בגלל שהן נורא מכוערות, וזה היה אירוע נורא נורא נוצץ.

זה באמת שובר שוויון. לא נתקלתי בדבר שכזה בשומקום אחר. וכבר ראיתי עוולה או שתיים בחיי. ביטלתי את המנוי על "מנטה".


הפוליטרוק , 15:46 26/1/2006:
עזבו אתכם משטויות. הסיפור הכי גדול השבוע הוא בכלל בחדשות 10. השבוע הודיע המנכ"ל הזמני גלעד עדין לעובדי החברה כי נמאס לו מתופעת ההדלפות לתקשורת וכי האיש הבא בחברה שייתפס מדליף יושלך אל היאור.
גלעד, גלעד. מתי תבין שימי הזוהר של הדיקטטורה המחשבתית של רוממה הלכו ואינם? שבעידן הצפע ומדורי הברנז'ה, מי שמאיים לנקוט צעדים נגד מדליפים סופו לגלות שהדבר הראשון שקרה בסיום הישיבה הוא הדלפה של הדברים? שהוא יצא אידיוט מושלם?

אני מקווה שגלעד מסמיק עכשיו, או מחפש את המדליף. והמדליף (כל מדליף) מתכבד להפציע בצפע.

ידיעות/מעריב בקטנה
מעריב, ספורט, 6: כותרת המשנה שמשווה בין גרנט לקשטן: "גרנט מסתחבק עם כולם, קשטן ישר כמו סרגל...". למה לדעת העורך שני חלקי המשפט סותרים? אי אפשר להסתחבק ולהסתרגל במקביל?

עסקים/מחשבים מעריב זורק כפפה לסטרט אפ של מודעות אבל והספדים באינטרנט. הראשון שיעשה את זה יהיה מיליונר בלילה. אני משוכנעת.

לפני כמה ימים כתב ירון טן-ברינק בידיעות שאור כחלון ומשה כחלון התערבבו לו. היום מדווח ב"מלך הביצה" במעריב שהם באמת קרובים. איך? לא ברור. סתם גימיק שלהם או של יחצניהם?

להגדיר את המשפט וחצי של נעה ידלין במעריב כביקורת על "אמאל'ה" זאת קצת יומרה.

ומבזק הגהה: כפולת 14-15 של מעריב היום, נושאת בגאון את התאריך 25.1, יום רביעי, שזה ממש אתמול (נכון לשעה זו, שלשום).

מבזק מדונה: במעריב מדווח על המייצג החדש שלה בסי.איי.איי, לירן פטרזיל, שנוא הג'ודי, וידיעות באותו עמוד אחורי כמו מעריב, מדווח על בעיות בנישואים. קשה להחליט מה מסעיר יותר.

ההחלטה בעניין עובדה נדחתה ליום שני. מאוד מקווה שהקלטת עומדת בכל הקריטריונים של חיסיון עיתונאי, ושאילנה דיין לא תאלץ לתת את הקלטת שלה למשטרה, פעולה שתהיה הוכחה די מובהקת לאוזלת היד שלה.

יפההצלחת של וואלה! הרי ביננו, כמה אנשים כבר מכתתים רגליהם ומחטטים באתרי ניוז עולמיים (למעט עידוקי)? אבל איך זה שאין עדיין אף תגובה אחת למיזם? אף אחד לא מתעניין?
נכתב על ידי Velvet Underground , 27/1/2006 00:27  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אחד ב-25/2/2006 17:10



כינוי:  Velvet Underground

מין: נקבה




495,766
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , החיים כמשל , תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לVelvet Underground אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Velvet Underground ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)