לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Velvet Underground - לא רוצה להתעטף בקטיפה כג'ורג', וכבר לא במחתרת [email protected]

במעמקי הביצה, הברנז'ה ותעשיית התקשורת. כל מה שצריך לדעת על המנגנונים שמפעילים את הטלוויזיה, העיתונות ומה שביניהם, ורק נדמה לכם שאתם יודעים. עכשיו יש את מי לשאול


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2006

השמועה אומרת


שנטשה מוזגוביה שקלה לעזוב את הקושמריה בגלל הביקורת על המבטא שלה.

אבל

בראיון לרייטינג היא אמרה "אני יודעת שעם המבטא כבר אין כל כך מה לעשות. אני מניחה שזה יכול לעצבן את הצופה, אבל יש דברים שלא ישתנו. זה מה שאני, ואני לא מנסה להתחבב על אף אחד". העמדת פנים? האמת העירומה? השלמה עם הגורל?

 

שהסגירה של "24 שעות" עוכבה באמצע השבוע, בגלל הידיעה ב"עלוקה" על אתר האינטרנט של הליכוד (שהעלים את שרון), שפורסמה בסוף בעמודי החדשות. אומרים שרפול התערב, וששלומי לאופר (המתעלק) איים להתפטר. אבל בסוף לא.

רפרנס:

ידיעות, עמ' 7, מדווח על העלמת שרון מאתר הליכוד. א. חבל שאין את כתובת האתר. ב. אם אתה במצב וגטטיבי, והבן שלך בבית המשפט, מי ישמור עליך (ולווט, 25.1, 6:43).

בינתיים האתר עצמו הועלם, לא סתם אתם לא מצליחים להיכנס אליו. וכבר שנו: הבא להעלימך, השכם להעלימו.

 

שב-NRG מחפשים בטירוף עורך למדור ברנז'ה במקום ע. קרמר (שיערוך לייט ב-10). רואים עצמכם מועמדים? פנו לא. לן ואמרו שוולווט שלחה אתכם.

תוספתא: וגם לחדשות מחפשים (ע' תגובה 1)

עדכון בחסות לן ( ומערכת התגובות המשגשגת), 23:23

אורי רפאל (יליד וואלה!) מונה לראש מערכת החדשות, אחרי שנה וחצי כראש דסק. ותודה לאסף מצנע.

 

קבלתשבת

 ללכת על המים יתמודד מול "מיליון דולר בייבי" על האוסקר הצרפתי. שיחוק לקונצרן איתנגל.

 

כותרת:  צולם ביום חול

קרדיט:  יום שישי, 27 בינואר 2006, 8:51 מאת: מוריה קפלן, מערכת וואלה

כ. משנה:  מוריה קפלן, נציגת יי בוואלה!, אוהבת את הפרשנות החילונית של "פרשת השבוע", סדרת הטלוויזיה המושקעת שעולה בשבת

 

מה זה נציגת יי? הכוונה - הקב"ה. רע. רע. רע. 

 

הצפע:  רוצים לספר משהו שאני (וכל השאר) לא יודעים? ללכלך על קולגות? להשמיץ את הבוס/ית? סתם להתלונן עלי? שלחו את החומר הנפיץ (באנונימיות, אני בעד הדדיות בקשר) ל-[email protected]

נכתב על ידי Velvet Underground , 27/1/2006 14:56  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אסתר הון ב-29/1/2006 13:16



כינוי:  Velvet Underground

מין: נקבה




495,766
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , החיים כמשל , תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לVelvet Underground אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Velvet Underground ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)