לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Velvet Underground - לא רוצה להתעטף בקטיפה כג'ורג', וכבר לא במחתרת [email protected]

במעמקי הביצה, הברנז'ה ותעשיית התקשורת. כל מה שצריך לדעת על המנגנונים שמפעילים את הטלוויזיה, העיתונות ומה שביניהם, ורק נדמה לכם שאתם יודעים. עכשיו יש את מי לשאול


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2006

שקשוקה


ידיעות ומעריב, במסגרת האחיזה ההדדית זה בצווארו של זה, ממשיכים גם היום ומלכלכים את עמוד הראשון שלהם עם מודעת הפרסומת העצמית על המבצעים מפתי הקוראים. בידיעות זה "שיגעון המיליון" ובמעריב "העם רוצה מזומן". די עגום, המאבק, ולא משנה מה פרטי כל מבצע ומבצע, לא רוצה לדעת. מעריב גם מגבה את המודעה בכותרת בעמוד מודעה עצמית (ע' 12). זה מתמיה כל יום מחדש, התיאום בין השניים, ולא אני המדליפה.

 

וואלה! ברנז'ה מדווחים על ביטול הראיון עם צופית גרנט ב"7 לילות" בגלל שאלות "לא נאותות" שהציג לה רביב גולן. בידיעות מכחישים וטוענים שהראיון לא פורסם כי לא היה מעניין. זוהר יעקובסון, הסוכנת שלה, אומרת שביקשה לגנוז, ותוך הפגנת "אצילות" הסכים לכך עדי גולד. "7 לילות" לא מגיבים רשמית. מעניין מה בדיוק קרה, אבל זאת לא הפעם הראשונה שהסוכנת הנוצצת נזעקת להגן על הלקוחות שלה. כשצריך, היא מתקשרת למערכות ודורשת את שלה בתקיפות או בתחנונים. מסקנה, אם אתם טאלנטים של הגברת י', תהיו רגועים. שום אמירה פרובוקטיבית או נשכנית שלכם לא תופיע בשום מקום, אם זה לא ימצא חן בעיני הליידי.

 

 דודי בלסר יקבל טור אישי ב"פיוז". אני בלחץ.

 

מעריב צפוי לעבור מפלאפון לסלקום. האם זה בגלל שעידוק התלונן על הטליט שלו?

 

 חיים אתגר ורפי רשף??? מעניין.

 

ארנה קזין מספרת בהארץ (גלריה, "מאחורי המסכה", אם מישהו מצא את הלינק שעובד, שיצרף בתגובות) על הפעם הראשונה שלה אצל קוסמטיקאית. על מנת לא לתת לעובדות לבלבל אותה, היא מוצאת תימוכין באג'נדה שלה למה כן ללכת אליה (נניח כי שינתה את מינה), ועכשיו היא כבר לא מתייחסת למעשה הכפירה הזה כאל סגידה לפולחן היופי. אני כן אוהבת קוסמטיקאיות (או קוסמטיקאים, וגם לגברים), ולכן מצחיק אותי לראות המהפך המחשבתי שעברה הקזין, רק כי קיבלה מתנה ליומולדת. אבל זה נחמד, אם קזין התרככה, גם החמאס עוד ישלים עם דגל שני הפסים שלנו.

 

אט"ש

איזה מסכן ירון טן-ברינק (או שלא?), בטח הוא לא יכול לכתוב על התוכניות של: ג'ודי נמ"ש ורפי גינת (עדכון: אבל על יאיר לפיד כן, מה זאת ההפליה הזאת). מה כבר נשאר לו? ואם נניח רותי יובל תסקר ביומן שישי בערוץ 2 את ההליכים המשפטיים של ניר בכר נגד ידיעות, גם אז ייאלץ לשתוק, לא?

 ידיעות - על נטשה וקושמרו. שנינו מסכימים על העדר כימיה, אבל יט"ב לא חושב שזאת הבעיה המרכזית, אלא האנמיות של התוכנית.

מעריב - "רצח במשפחה" של יס דוקו. לא קצת זניח? שני המבקרים מייחסים בהערת אגב לליסה גרין המתפשטת, אבל שניהם לא מציינים את שמה. לא מגיע לה? במיוחד שבעיתונים שלהם מתפרסמות כתבות חושפניות (לא בדיוק) עליה.

 הארץ עבר לפאתי השלט ומתייחס בחן לטיפול השלומיאלי של ערוץ 1 בליגליזציית הקלים, ולמצעד הנמוכים בערוץ הבידור.

מי לוקח: ידיעות, בגלל הניתוח המוצלח.

 

 לפני פיזור: תאכלו שקשוקה. עגבניות ושמן זית הם סגולה כנגד הביג סי. ככה כתב דודי גולדמן (ידיעות, אחורי) ועכשיו, כשאין לנו יותר את הקמיעות של הרבכד, אז בכלל.  

 

 

הצפע:  רוצים לספר משהו שאני (וכל השאר) לא יודעים? ללכלך על קולגות? להשמיץ את הבוס/ית? סתם להתלונן עלי? שלחו את החומר הנפיץ (באנונימיות, אני בעד הדדיות בקשר) ל-[email protected]

נכתב על ידי Velvet Underground , 31/1/2006 15:36  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זהו? ב-5/2/2006 08:15



כינוי:  Velvet Underground

מין: נקבה




495,766
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , החיים כמשל , תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לVelvet Underground אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Velvet Underground ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)