לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Velvet Underground - לא רוצה להתעטף בקטיפה כג'ורג', וכבר לא במחתרת [email protected]

במעמקי הביצה, הברנז'ה ותעשיית התקשורת. כל מה שצריך לדעת על המנגנונים שמפעילים את הטלוויזיה, העיתונות ומה שביניהם, ורק נדמה לכם שאתם יודעים. עכשיו יש את מי לשאול


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2006

עוף טוב


מזל טוב, ג'סיקה סימפסון נולדה לנו! אחרי שהאמריקאית הצהובה התבלבלה עם טונה, קרי עוף הים, קרה אותו דבר בדיוק לכריסטין מ"הדוגמניות" הצהובה לא פחות, וגם הצמחונית, שהסבירה לאיילת שני, ש"עוף זה ציפור ופרה זה חיה", ולכן היא אוכלת פרגיות. כלומר צמחונית. הייתי בטוחה שסוף סוף ייפטרו מהערביה, כי הרי ברור שכל הבנות שונאות אותה, אבל לא, דווקא אירה-פני-ירח נשלחה לביתה.

כל זה לא מצדיק את האמירות הלא אנושיות של השופטים הנאורים, כמו, "היא ממש טיפשה" (על כריסטין) או "ישר לעמוד בפוסיקט או בדוליז", אמרה בטי המקסימה בעלת האנרגיות החיוביות על אירה.

 

 גם מאילנה דיין אני לא מרוצה. למרות רדיפת הצדק שלה, קצת נמאס לי מהטון האובר-דרמטי שלה, ומהקלוז אפים בזום של הצלם ובמאי. ולכן גם קצת ירד לי מהמאבק על הקלטות שלה. ניצב דני אבי-מאיר נידון למוות כשהסביר לה ולפדרבושית את בהמיות השוטרים שלו ב"אתה לא יודע מי הקורבן ומי החשוד". וזה מתחבר לסיפור של בוקי נאה (ידיעות, 14) על כך שלמשטרה אין דובר, והיא שכרה משרד יחסי ציבור. לא באה פה להגן על המשטרה ועל השחיתויות הקטנות והגדולות שלה, אבל נראה שנאה די מכוסח שם עם חלק גדול ממקורותיו, לא? חוזרת על בקשתי: ערכוהו פליז.

 

 שלוש פרסומות שמביאות את הסעיף (זה מבוקי):

העז הצנחנית (הנשים מצניחות עליכם עזים, אה?)

היפנים השרים (יפנים לא צריכים לשיר)

החיוך של אורביט (לא, את לא דומה לג'וליה רוברטס)

 

 לעורכי "אמאל'ה"

חיתול צואה ואשכי תינוק מטולקים זה לא מאסט. אנחנו פה לא בריאליטי תינוקות. צילמתם, בסדר, אבל לערוך את זה החוצה.

 

אט"ש (כדי לבלבל את האויב, אני, היום זה אט"י)

אשרי - על הפינוי בעמונה

יט"ב - על טקס העמ"י (לא ברור אם קוראים להוא ציקי לוין או לאבין, כמו שנכתב ב"הדוגמניות")

נעה ידלין - על "בלתי נתפס" ו"עמונה" (מה זה "לעט על רפי רשף"? לעט זה אכל, לעס ולאט בא' זה לחש, ואז זה לאט ל-)

 מי לוקח: אשרי, ברמת האקטואליה (אבל יט"ב כותב היטב, לא חשוב על מה).

 

ובעניין עמונה: הפרשים על הסוסים עם המגנים, הדתיות עם החצאיות, הזעם וההמולה, הצבעוניות של החומרים, היו, אקסיוז מי, סצנות ההמונים הכי יפות שנראו בטלוויזיה בשנים האחרונות. ממש קולנוע (וגם ביומיים רואים את יופיו של הפריים). מומלץ להשתמש בזה למשהו, מתישהו.

 

 בראד פיט מבקש לעצמו תפקיד של הומו (מעריב, אחורי). איתן פוקס וגל אוחובסקי, זאת ההזדמנות שלכם.

 

מהפך בכותרות

 מעריב הוריד את פרסומת "העם רוצה מזומן" לתחתית העמוד. בידיעות היא עדיין למעלה. אני רואה בכך הישג (קטנטן) שלי. בסדר, אל תתנפלו עם מי סופר אותך בכלל. תנו לי ליהנות מהספק.

 

דנקנר במאמר הפותח שלו במעריב כותב על נצחון החוק. מעניין כמה מקוראיו מבינים מה זה "להכא ולהתם" (לפה ולשם). או, לטס פייס איט, כמה מעורכיו. למה להעליב את הקוראים.

 

 "המגזין" ממשיכים להתעסק עם סמי עופר ו-20 המיליונים שלו. וגם מתי גולן בגלובס לא מרפה. טוב, די. הלאה.

בקטנה: בכתבה בנושא, במעריב, חוזרת על עצמה האות הפותחת, ואילו בכתבה הבאה, על גז הצחוק, אין אות פותחת בכלל.

 

 

אבל מה זה לעומת טעות מביכה בכותרת המשנה ב"24 שעות" (טעויות בכותרות או בכ' משנה נחשבות לשיא הפדיחה) עידו תדמור: "ואילו תדמור עצמו מספר שגם לא היה ממש לא נעים בתקופה האחרונה".

 

 "מלך הביצה" ("המגזין") מספר שדודו טופז ביטל את השתתפות בנות "הבנות" בתוכנית שלו שעה וחצי לפני השידור כי הבין שהוא והן חולקים אותה רצועת שידור. כזה קטן אתה, דודו? לא הייתי מאמינה.

 

"מילה של דודי" ("פיוז")

מעניין כמה דודי בלסר מקבל על המדור בן העמוד הזה (היום הוא בברזיל), ולמה הוא צריך את זה (הוא רוצה להיות עיתונאי?). לא הוגן מצדי לרדת עליו ככה, או על איך שהוא כותב, כי אם אני הייתי צריכה להצטלם לקטלוג מצבי היה לא פחות מביך. ההבדל ביננו הוא, שאני לא רוצה להיות דוגמנית, והוא רוצה להיות עיתונאי.

 

 "אשת הברזל והמשי" מכונה השרה ציפי לבני במסגרת הביקור ההיסטורי שלה במצריים (ידיעות, 11), ובצילום דומה שהיא לובשת חליפת עור ירוקה. אז מה היה לנו? ברזל, משי ועור. ישר לדאנג'ן.

 

 הייתי צריכה להיכנס פה באשכנזים הלא גזענים של העבודה ובא.ב. יהושע, ובכל מי שכתב בעד ונגד, אבל אין לי כוח. תגובות ונאצות יתקבלו באושר.

 

 משפחת נוסצקי ("24", 14) מציעה למכירה את הכתובות sex.org.il ו-jerusalem.co.il יש קונים? (למה בכתבה הכתובות האלו מופיעות באותיות עבריות השד יודע)

 

 לעורך 16-17 (ידיעות) "הלכה חודש עם מקל בעין ולא הרגישה" ו"בת 16 תקעה מרפק לאנס והוא נמלט" לא עוברות לי טוב בעין (אולי בע"פ, אם היית מספר לי על זה במסדרון). וגם לא שכתוב הסיפור שזכה להפניה בשער, "התינוק נמכר, הכסף הלך".

 

כמה הושקע ביו"ש (ידיעות, 9)?  63 מיליארד שקל? מצוין. אז למה הטבלה הרצ"ב מדברת בדולרים?

 

 

מבזק צפע:

דרור פויר הפסיק לכתוב את העמוד המסכם ב-G. מה זה, בגלל נאג' חמאדי? (הלהקה שלו, ע' ב"אצבעות שחורות, 27.1 בפרינט", כאן) או בגלל שמתחלף עורך? או מה?

 

לפני פיזור

דרושות מצילות לחופי תל אביב (מעריב, אחורי) ואפילו חברת המועצה יעל דיין מעודדת: "אני קוראת לכולן לגשת לתפקיד ולא לפחד מהסטיגמה שמציל צריך להיות גבר שרירי. אין הבדל בין מפקדת סוללת תותחים לבין מצילה בחוף הים, למעט העובדה שהיא יותר חשופה פיזית". לכו על זה, אבל זהירות מהשמש.

נכתב על ידי Velvet Underground , 2/2/2006 09:55  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליעד ב-3/2/2006 17:21



כינוי:  Velvet Underground

מין: נקבה




495,766
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , החיים כמשל , תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לVelvet Underground אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Velvet Underground ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)