לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Velvet Underground - לא רוצה להתעטף בקטיפה כג'ורג', וכבר לא במחתרת [email protected]

במעמקי הביצה, הברנז'ה ותעשיית התקשורת. כל מה שצריך לדעת על המנגנונים שמפעילים את הטלוויזיה, העיתונות ומה שביניהם, ורק נדמה לכם שאתם יודעים. עכשיו יש את מי לשאול


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2006

למה מי מת?



כבוד גדול הוא לשמש השראה לקטע על מרינה סולודקין בוואלה! את הקטעון על ההתעללות של

"24" בה כתבתי אתמול בצהריים בפוסט שקוף. קצת מוזר לעלות 24 שעות אחרי עם אייטם בנושא. קראו לי קטנונית - אם אני מקרדטת את וואלה! בכיף על כל דבר, לא מגיע לי גם?

למה ככה, ככה למה
בטח ראיתם שצה"ל משתף למות בפעילויות המבצעיות שלו. הלמות חמודות ושתקניות, ועושות מה שאומרים להן. כל למה שווה 2-4 לוחמים מבחינת היכולות שלה לסחוב ציוד וכל זה. אם הייתי לוחם, הייתי מרגישה קצת מושפלת. זה אומר שלא צריך שום דבר בקודקוד, חוץ ממוח של למה, כדי לעשות את מה שעושים בפעילויות המבצעיות, לא?

צנח לו תלתל
גם הבוסקילה וגם הרודברגרית תלתלו? מה זה צריך להביע בדיוק? משהו שאני צריכה לדעת?

יצאת צדיק
כמה דקות מול חיים הכט וחבורת הגנבים שלו העלתה כמה ממצאים: 1. מחיר הקבל למזגן צוין פעם אחת כ-25 שקלים , על ידי איש המקצוע, ואחרי כמה דקות, כ-15 שקלים, על ידי ההכט. 2. המחיר המקסימלי לתיקון, אמר הכט, הוא 200 שקל, אבל בציור האנימציה היה כתוב 250 שקל. הצדיק הגדול מתבקש להיות עקבי.
והנה יש לו עוד תוכנית - ריאליטי המצאות ויזמות. מקסים.

nrg מסקר את פלישת "עובדה" לפשיטת המשטרה על מכוני הליווי, יחד עם התיאור הבא: "גם הראיון שנתן רמ"ח בתישאול של ימ"ר תל אביב, פיני אבירם בכתבה לא הואיל לתדמיתה".
צ"ל: הועיל. יש רמ"ח חדשות חדש לאתר, לא? אמרו שהוא תותח? ואולי טוטח.

ארקדי גאידמק
כבר איית את השם שלו, לתפארת מדינת ישראל, בראיון הזכור לרע של הזוג רונאל-רוזנטל. מערכת הארץ מתבקשת לאמץ: ג-א-י-ד-מ-ק ולא
"כך איפשרה המשטרה לגיידמק לחלץ מיליונים לחו"ל"

חברת מחקרי הגל החדש ומוטי שרף מקימים חברה לזיהוי טרנדים (גלובס). אני מחכה להצעות.

חגיגות 20 שנה לווירוסים מתחילות -
זהירות מהקאמה סוטרה מחר!
אמרתי לא להוריד פורנו מהרשת.

נכתב על ידי Velvet Underground , 2/2/2006 22:32  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של JaneLame ב-3/2/2006 22:17



כינוי:  Velvet Underground

מין: נקבה




495,766
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , החיים כמשל , תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לVelvet Underground אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Velvet Underground ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)