לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Velvet Underground - לא רוצה להתעטף בקטיפה כג'ורג', וכבר לא במחתרת [email protected]

במעמקי הביצה, הברנז'ה ותעשיית התקשורת. כל מה שצריך לדעת על המנגנונים שמפעילים את הטלוויזיה, העיתונות ומה שביניהם, ורק נדמה לכם שאתם יודעים. עכשיו יש את מי לשאול


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2006

וואלה? וואלה!


 

 

אירוניה דקה כפילון השוקל 300 קילו בלבד שורה על האייטם הקרוב לשלמות של לי-אור אברבך מוואלה!  http://b.walla.co.il/?w=/3900/854228 כאילו לא מחיתי לפני שלושה ימים בדיוק על פרשת סולודקין בה עשה מר אברבך פולו אפ להגיגון שלי על התייחסות "ידיעות" לגברת הכבודה, מבלי לצייץ על מקורו, והנה הוא חוזר על מעלליו, עם רובד נוסף לעלילה.

הסיפור אותו תיארתי אתמול באצבעות שחורות/ 3.2 בפרינט על כתבת השער של "סופשבוע" (האלמנה קישון) שנפלה בגלל ידיעות, מופיע באייטם הפותח הבוקר בוואלה! בראנז'ה. איזה כפל משמעות נחמד. אפילו מנחם פרי היה מודה. וגם אלי הירש ושמעון אדף.

 כמו שבבלגתי בחמישי, כבוד גדול, אבל תהיו הוגנים, תנו קרדיט. הרי את ה-200 שקל לחתיכה, כמו שמשלמים בוואלה! אני לא צריכה. אבל אם צריך להחליף את מר אברבך, שמתקשה בתפקידו, יש על מה לדבר.

 

עדכון (בשם הצדק)

מקורות באו"ם טוענים שמדובר בצירוף מקרים בלבד ושההאשמות שלי חסרות בסיס. 

נכתב על ידי Velvet Underground , 5/2/2006 13:35  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב בר ברנ ברנז’ה ב-6/2/2006 18:47



כינוי:  Velvet Underground

מין: נקבה




495,766
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , החיים כמשל , תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לVelvet Underground אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Velvet Underground ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)