לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Velvet Underground - לא רוצה להתעטף בקטיפה כג'ורג', וכבר לא במחתרת [email protected]

במעמקי הביצה, הברנז'ה ותעשיית התקשורת. כל מה שצריך לדעת על המנגנונים שמפעילים את הטלוויזיה, העיתונות ומה שביניהם, ורק נדמה לכם שאתם יודעים. עכשיו יש את מי לשאול


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2006

פלנלית בקנה


נכון שאמנון לוי רק חיכה להתנפלות עליו עם הכולכם גזענים שלו (בינתיים 754 תגובות), אבל די כבר עם זה. להגיד שב"ארץ נהדרת" מתנפלים על המזרחיים זה עיוות חמור של המציאות. הרי אין איש שזוכה שם לרגע של חסד, כמו שצריך להיות בתוכנית סאטירה, ואין מנהיג או אושייה שטופלה שם בכפפות של משי.

בניגוד לדבריו, אין שם דמות אחת שלא הופכת לאידיוט מושלם. מפתיע אותי שלוי, לא רק תחקירן צמרת וחושף עוולות, אלא גם מחזאי ואמן רגיש, לא מבחין בכך. לא רוצה להשוות אבל כמעט אין לי ברירה, עלבונו המשונה דומה לזה של המוסלמים שלא יכולים לשאת קריקטורות של מוחמד נביאם. יש עדיין קנים של אפליה בארץ, נגד נשים, מזרחיים, ועוד, אבל לבוא דווקא מהכיוון של "ארץ" זה לא רציני.

 

עורך הכותרת של ידיעות לא חשב שאולי כדאי להחליף את "הכלב עשה פיפי" (בסטריפ התחתון) ב"הכלב השתין", או "עשה את צרכיו"? מה זאת ההתיילדות הזאת?

 

במעריב כנראה התלהבו מהקרדיט "בעז גאון, מאדים" ("סופשבוע"), אז היום יש כותרת (ע' 2) "עמית כהן במוקטעה ברמאללה"

 

 הכלב קרלו הושלך מהחלון (ידיעות, 12, מעריב, 11). כנראה היה לו בוק מפואר, כי יש צילומים שונים שלו (כנראה) כשידע ימים טובים יותר, בשני העיתונים. במעריב הצמידו אותו לצילום הבניין באופן מגוחך במיוחד, בידיעות צרבו אותו בפרופיל נאה, אבל בשניהם הכיתובים מטופשים. בידיעות מובאים פרטיהם האישיים של המעורבים בפרשה. מקסים.

 

מעריב מביא את אמנת החמאס לרווחת קוראיו, רק חבל שאין פרשנות לידה. לא היה מזיק בכלל. אפשר להוסיף להרחבת התמונה את א. אשרי (מההרכב המנצח אט"ש) שמתאר את ההתייחסות לחמאס באולפן שישי.

 

בניגוד לדבריו של דובר צה"ל (מעריב, 15) בפרשת האתיופים והשחפת "לא קיים חיסון נגד שחפת בעולם הרפואה" אתר משרד הבריאות לא מסכים עם הקביעה. דרוש רענון.

 

 מעניין הסיפור של כתב ערוץ 1, איתי רפופורט (שער "המגזין"), ועל סמך היכרות עם "ועדים חזקים" (עובדי מסדרה, דפוס), יש לשער שמיררו את חייו (לא מכירה את האיש, אבל הוא נשמע די שפוי, רק לא ברור למה התעקש להישאר שם ולהתענות). הטרגדיה עם ועדים חזקים היא, שבני אדם הם יצורים חלשים, וכשנותנים להם כוח בידיים יש סיכוי גדול שיעשו בו שימוש לרעה, ויהפכו כוחניים יותר מבעלי השררה שנגדם הם נלחמים. הלוואי והיה לעיתונאים ועד או איגוד חזק כמו אלו המוזכרים, רק בלי גינוני השררה והשחיתות המתפתחים במקומות כאלו כמו שפעת העופות בעולם (שנייה והיא אצלנו).

 

הדוגמנית המודחת ש. מרקוביץ' הצטלמה לרייטינג עם פלנלית בלבד על חזונה (סורי, ודיסקית), בתנוחות שגרמו למפקדיה להתפלץ. ולידיעה הצמודה לגברת פלנלית: "מגבונים לחים במקום הפלנלית" (מעריב, 22).

אם נחבר את זה לידיעה (ידיעות, אחורי) על התעקשות החיילות להנמיך את גזרת המכנסיים, נגלה מגמה מדאיגה בקרב בנות ה-18. וציטוט: "החיילות התלוננו שהגזרה שבה החגורה מגיעה לא הרחק מהחזה אינה אופנתית ואינה מחמיאה לקימורים הנשיים". לא אגרר לצניחת החזה המוקדמת או למכנסיים המוגבהים מדי, אבל מישהו פה מגזים מאאאוד.

 

המשפט הפותח בכתבת המחשבים הישנים (מעריב עסקים, 4) "סוף סוף הגיע היום הגדול, וקיבלתם מאבא, מאמא או מבן הזוג את האישור המיוחל לשדרג את המחשב הביתי".

מה לא בסדר? נשים צריכות לקבל אישור מבן זוג לשדרג. הן לא משדרגות לבד. גברים לא צריכים לקבל אישור מאף אחד. ברור? ארז בן-ארי, קבל הורדה בדרגה ו-20 ימי מחבוש עם מרב מיכאלי. היא כבר תלמד אותך דרך ארץ.

 

ערוץ 10 (ידיעות, כלכלה) מכחיש כל מגעים עם גאידמק. גאידמק לא מגיב. מעניין.

 

27.7 אחוז צפו בלקט של "ארץ נהדרת", כנראה שאני לבד.

 

המבוגר האחראי בוואלה! סלבס מתבקש לסלק את המפגע הירוד של הסקר היומי. מה עובר עליכם?

 

ענבל והשוער כבר לא. אוי אוי אוי.

 

במעריב (עסקים, 6) יש כתבה על התמכרויות לסקס באינטרנט. צפירת הרגעה לבני/בנות זוגם של העיתונאים - הם לא באתרי סקס. הם פה, כותבים תגובות ומשמיצים את העולם, ויחזרו למיטה בשלום, טהורים וזכים מתמיד.

 

 לפני פיזור

* פוסט של 2,100 מילים על הסו"ש בפרינט זה ארוך מדי? תגידו. כי היה לי הרבה מה לומר פשוט.

* בתשובה לשאלה איפה הכי כדאי לפתוח בלוג - התחקיר בעיצומו. סיכומים בעתיד.

 

הצפע

[email protected]

נכתב על ידי Velvet Underground , 19/2/2006 16:57  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טרילילם ב-16/5/2006 21:01



כינוי:  Velvet Underground

מין: נקבה




495,766
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , החיים כמשל , תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לVelvet Underground אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Velvet Underground ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)