לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Velvet Underground - לא רוצה להתעטף בקטיפה כג'ורג', וכבר לא במחתרת [email protected]

במעמקי הביצה, הברנז'ה ותעשיית התקשורת. כל מה שצריך לדעת על המנגנונים שמפעילים את הטלוויזיה, העיתונות ומה שביניהם, ורק נדמה לכם שאתם יודעים. עכשיו יש את מי לשאול


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2006

ג'ירפות


יום חג בידיעות בזכות ספר הסגנון שקיבלו עובדיו, עליו אחראי יואל אסתרון. ספר דומה, ככתוב גם בידיעה, חולק לאנשי חדשות לפני שנסגר, ואני משוכנעת שכל אחד מהם משגיח עליו עדיין כעל בבתו.

אם יפנימו עובדי העיתון של המדינה לפחות חלק מהכתוב, אפשר יהיה לראות שיפור מסוים בתוצר הסופי. אלא שרוב הסיכויים שהספרון יעורר תרעומת ואנטגוניזם, כי הרי אין מישהו הסבור שהוא מוציא מידיו מוצר קלוקל באופן זה או אחר (ובשביל מה אני כאן, אם לא בשביל זה).

שתי שאלות לעיתון השני בגודלו:

1. מה הסיכויים שספר דומה יופק גם במעריב?

2. מי פנוי ומי יכול בקרליבך?

 

צל"ש מחתרתי לעידוק על פרסום המסך של נענע המתייחס לידיעה המוטעית על מותו של רוה"מ. בנענע סירבו להגיב. אאוץ'.

 

לשכת אלוף פיקוד מרכז מתבקשת לשגר למערכות העיתונים הודעה נחרצת: נווה או נוה? ידיעות ו-ynet גורסים 2 וו, הארץ, וואלה! ומעריב וו אחת. וחוץ מזה שלא ידבר סרה במלך.

 

ללא מילים

אלי ישי, יו"ר ש"ס: "הומואים ולסביות הם אנשים חולים, אני מאחל להם רפואה שלמה... עוד לא המציאו להומוסקסואליות תרופה... אם היה כדור שמרפא אותם, כולם היו הולכים לקחת אותו" (ידיעות, 6)

 

מה מסתתר מאחורי הסיפור המוזר על השגריר איילון, שמסרב לשיפוצים בביתו? מה טואטא מתחת לשטיח שלו? ומה יעלה בגורל אריחי הגרניט פורצלן הממתינים בקור העז בחצר? (ידיעות 4, מעריב, 18)

 

מסכן דודי בלסר, ממדור מפואר ב"פיוז", הוא נדחק לעמוד האחורי של ידיעות, עם דיווח על פתיחת הקרנבל בברזיל. כך חולפת.

 

שתי כתבות נולדו בחטא ב"24", הראשונה, כתבה שנולדה למען הכותרת "דברו חלשששש", על פני הספרניות לאן, והשנייה, חגיגות 100 שנה לקורנפלקס, שלטובתה גויסו העמלצית, ז. לנצ'נר, ע. לב-אדלר ור. שקד. נראה כי כתיבת הקטעים האישיים על יחסיהם עם הקורנפלקס נכפתה עליהם באיומי אקדח.

לארבעה, מתברר, אין שום יחס חיובי לקורנפלקס, ולכן כל קטע וקטע מלא טינה ומררה. לקרוא לספקטור "מעריצה שרופה" זאת הגזמה הרבה יותר מפרועה. מקסימום, היא הייתה מכרסמת בשקט כמה פתותים. כבר עדיף היה לתת לשושנה חן להתפרע עם איזה כפולה.

 

ב"מסביב לעולם" ("24", 10) האייטם המוסקבאי של דמיטרי פרוקופייב מופיע פעמיים במקום אייטם ממקסיקו-סיטי. מה אסתרון אומר? ורפול?

 

ידיד המערכת, חנן כהן, זכה לטור ב"רשת", על מפעלותיו ברחביה, אבל מרוב כתובות שזרועות באייטם לא רואים את היער. נסתפק ב-notes.co.il/hanan. טוב לדעת שהוא מנהל גם את אתר העפיפונים הישראלי, אם יום אחד יגלה הקיד עניין בעפיפולוגיה.

 

די כבר עם הכותרות "יש סקס טוב אחרי גיל 50" (ידיעות, 23). 1. מאמינים לכם. 2. נכתבו כבר 20 כותרות כאלו בחודשים האחרונים.

 

תעלומת הג'ירפות

טורדת את שלוותי. בע' 15 בידיעות טוען חיים לוינסון שמיקה, הג'ירפה הקטנה היא פרי גילוי עריות בין שארקו ובתו שביט, וכדי למנוע אסונות גנטיים יחולקו אמצעי מניעה לג'ירפות (ולא רק לשביט, ככתוב במשנה, וחוץ מזה, בעלי חיים ממליטים, ובני אדם יולדים. ולכן צ"ל שלוש המלטות, ולא לידות).

במעריב קודמו הג'ירפות הוולדניות לע' 12, אבל שם כתוב שאמצעי המניעה חולקו בגלל שיא המלטות, ואין שום רמז לגילוי עריות. בטח שהייתי מעדיפה ידיעה תמה שכזאת על ג'ירפות חמודות, אבל מה עם האמת? מה העלה התחקיר, והאם ייתכן שבגן החיות התנ"כי התחוללו זוועות כאלו? הביאו לי את הווטרינר הראשי, אני חייבת לדעת.

 

ב"המגזין" מובאים מחירי הדירות של עשרה פוליטיקאים. אבל אם מבטיחים בכותרת המשנה בית ב-3 מיליון דולר, למה הבית הכי יקר הוא של נתניהו, 2.6, שזה עדיין פחות מזה של אולמרט, ועדיין לא 3 מיליון?

מחר מובטח ב"סופשבוע" פרופיל של אולמרט. כבר לא יכולה לחכות.

 

ב"משהו עולמי" ("המגזין"), מוזכרת ב"פלא הבריאה" ילדה בת תשעה. או שהיא בת תשע, או בת תשעה חודשים. תחליטו.

 

ואם אני כבר בסביבה, ב-12-13 (מעריב) אפשר לראות כתבה שלא נערכה (אני מקווה) על בחירת מין היילוד, שזוכה להפנייה בשער. 1. חשוכי ילדים. לא חסוכי. 2. הפרייה, לא פרייה. 3. מה זה "שתצא להם בת"? ועל שאר הניסוחים הקלוקלים אדלג.

 

ובמעריב 21: פסיכותרפיסטית. לא פסיכוטרפיסטית (בילי מוסקונה-לרמן? לא יכול להיות).

 

טוב ששי ודרור כותבים במעריב, כך יהיה להם מספיק כסף לשלם לנועם פדרמן את ה-22 אלף שקל, על פי קביעת בית המשפט (19).

 

זהו, השתכנעתי שקובי אריאלי הוא בדחן אמיתי. לדבריו (מעריב, "עסקים", "מחשבים", 3) האתר הראשון שהוא פותח איתו את הבוקר הוא nrg. 

 

nrg השיק ערוץ בחירות. תיהנו.

 

בע' 14 מעניק מעריב בחתימת "כתב מעריב" פריוויו לכתבה שתשודר מחר בחדשות 10 - איך לבגוד באישתך. אני מחכה לסדנה הנגדית, איך לבגוד בבעלך. וגם לדעת למה כתב מעריב מתבייש לחתום.

 

ברכות ל-12 מתעשרי תפוז שיוכלו לממש כמחצית מעושרם אחרי ההנפקה, אי"ה, ואת המחצית השנייה ב-2007. בטוח יפרישו לי מעשר (ידיעות, כלכלה, 1).

 

ואילו עורך הדין של אלי ארוך רוצה 36.5 מיליון שקל. אחרי כל הקיזוזים, מתברר שיישארו לו 20-33 מיליון דולר. מסכן, אבל הדבר הבא כבר בידיו: פיצוח הלוטו האמריקאי (ידיעות, כלכלה, 3).

 

אט"י

א. אשרי (הארץ) כותב על משעל, ומסביר למה חמק מ"נולד לרקוד"

יט"ב (ידיעות), בסבלנות אין סופית, הקדיש את המדור ל"נולד לרקוד".

נעה ידלין (מעריב) מתעצבנת ממסכת הפרומואים, אבל מכבידה על קוראיה, פלוס מחווה לקולגות המוזכות לעיל. שמעו, אם היא לא רוצה לכתוב, אז לא. למה בכוח?

המבקרים מתלוננים, ו-34.2 אחוז מהציבור צפה. מזמן לא נרשם פער גדול כל כך בין שני המחנות.

 

מה בין ביובית לכבאית, ולמה צריך לנסות לחבב עלינו את הביובית עם שם אבובי ואביבי שכזה? ומה ביבי חושב עליה? חבל שלא היה צריך להפעיל את הביובית, כוכבת המשחק בין מכבי נתניה למכבי פ"ת. מעניין מה היא יודעת לעשות. מה שכן, בעליה טוב הלב לא יכול היה לייחל לפרסומת טובה מזו.

 

לפני פיזור

בתשובה ל-Twister: איך הפכה דנה ספקטור לעמלצית?

בתגובה לפוסט להיות דנה ספקטור כתבה הדנה:

דנה ספקטור , 18:44 20/1/2006:

".... אכן יישמתי את הערת האוגרים שלך, החלפתי לגרבילים, וכעת אני שוקלת להיפטר מכל קולקציית המכרסמים שלי ולשלב עמלצים בטורי הבא".

 

 בינתיים עוד לא ראיתי אף עמלץ (סוג של כריש) בשום טור, אבל אני ממשיכה לקוות.

נכתב על ידי Velvet Underground , 23/2/2006 14:29  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פרנסואה ב-26/2/2006 03:41



כינוי:  Velvet Underground

מין: נקבה




495,766
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , החיים כמשל , תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לVelvet Underground אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Velvet Underground ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)