לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Velvet Underground - לא רוצה להתעטף בקטיפה כג'ורג', וכבר לא במחתרת [email protected]

במעמקי הביצה, הברנז'ה ותעשיית התקשורת. כל מה שצריך לדעת על המנגנונים שמפעילים את הטלוויזיה, העיתונות ומה שביניהם, ורק נדמה לכם שאתם יודעים. עכשיו יש את מי לשאול


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2006

7.01 מיליון


ב-nrg טוענים ששי גולדן יהיה סמנכ"ל השיווק של וואלה!. וואלה! וגולדן לא מגיבים. בוואלה! לא כתוב כלום, אבל יש סקר לוהט חדש: "אני יודע מה התפקיד החדש שלו". התוצאות, אהממ, מעניינות. התשובה ברורה, כן?

 

 בnrg ברנז'ה מדווחים שגיא פלג, כתב הפלילים של ערוץ 1 מקמבן את דרכו ל-10. אולי כאן צוות הצילום לא יברח לו, גם אם יעליבו מישהו מהם.

 

זאת כבר הידיעה השלישית של וואלה! על אולפן חדשות 10 בכיכר. משהו, קשר שאנחנו צריכים לדעת עליו?

 

 156,349 עותקים ליום מפיץ מעריב בממוצע. הירידה בתפוצה: 8%. החידוש בנתונים שמביא TheMarker הוא במספר העותקים, שהרי הירידה בתפוצה ידועה מה-TGI. הפרסום מתאפשר בזכות גיוס ההון של הכשרת הישוב .

 

שבוע וחצי אחרי שתמהתי ב-אצבעות שחורות/ 17.2 על שמעריב לא מציין 50 שנה למותו של עזריאל קרליבך, סופד לו טומי לפיד (פעם מזכירו האישי) בשער "המגזין" ובכתבה הפותחת. "זה היה היום לפני 50 שנה", הוא כותב, אלא שזה קרה ב-12 בפברואר. והיום, כזכור, 28 בפברואר. את התאריך אפשר לראות גם בגיליון מעריב מאותו יום, שנסרק בכתבה. ברור לי שלפיד התכוון לפרסום בזמן אמת.

עדכון: ובכן בדקתי (יש לוח כזה), ואכן, 12 בפברואר 56' היה ל' בשבט, בדיוק כמו היום. שווה היה לכתוב, לפיכך, "זה היה היום לפני 50 שנה, לפי התאריך העברי וכו'".

 

 

 במעריב עסקים (8) בכ. המשנה: מה זה "סוג של ילד מחונן". לא מספיק "ילד מחונן"? אבל בסוף הכתבה יש גילוי נאות: הכותב היה אורח וגו'. בימינו אי אפשר שלא להתפעל מזה.

 

רם בלניקוב לא מתראיין (עסקים, 4), אבל זוכה לכתבת פרגון לא בלתי מבולבלת. אז הוא עצר את הבריחה מהוט או לא? התיאורים נעים מ"הוא לא הצליח לעצור בזמן" דרך "הצליח לצמצם את הנטישה" ולאחר מכן "אחד מהישגיו הוא עצירת הנטישה", ועד "עצירת הנטישה לא הצליחה בגלל..."

 

 ומבחן הרכב (20) הוא של גיל מלמד או של טל בן-יוסף? וגם אם זה המדור של מלמד, ובן-יוסף רק מתארח, זה לא צירוף קרדיטים תמוה?

 

הדעות חלוקות גם בענין רידינג (מעריב) ורדינג (ידיעות). הנכון: רדינג. הנפוץ: רידינג. תגידו, ובצדק, מה זה משנה, התחנה תיסגר מחר בגלל הזיהום, וצפון תל אביב צריכה להתכונן להפסקות חשמל.

 

 יובל דרור קיטר, כזכור ב-Google it, על שהאייטם שלו על מאיר ברנד לא התפרסם, אבל הנה, שבוע אחרי, והוא כאן (ממון 2). למה להתלונן, לא יפה. מה זה שבוע בזמן-עיתון? כלום.

 

 עוד סקר למופת, מה אוכלים הילדים, וכותרת הפוכה לתוכן במעריב (16): "אוכלים כמו גדולים" - ובידיעה כתוב שהם צורכים יותר שומן מהמבוגרים וגו' וגו'. אבל הכי משמח: הילדים הבינו ש"משקה הקולה" שייך לקבוצת המשקאות הממותקים. לא הצלחה חינוכית ממדרגה ראשונה?

אז 30 אחוז לא יודעים מה זה מבצע אנטבה (ידיעות 23), אבל הם יודעים מה זה משקה ממותק!

ההפתעה שלי, היא ש-70 אחוז כן יודעים מה זה מבצע אנטבה.

ועוד סקר נוער לסיום (מעריב 19) - אחד מכל ארבעה תיכוניסטים דתיים יסיר את הכיפה אחרי הלימודים. נורא, פשוט נורא. חסרים לי הנתונים הבאים: כמה מהדתיים בקיאים במבצע אנטבה וכמה מהם יודעים שמשקה קולה הוא משקה ממותק.

 

איך זכתה ריטה (מעריב אחורי) להיחשב לאם למופת, ואילו מיקי חיימוביץ' מקרטעת אחריה (אך בהפרשם זעום) במקום השני?

תסבירו.

 

אחרי שמעריב פירט אתמול בהרחבה את מבצע האבטחה של רוזנשטיין בדרך להסגרה המיוחלת, בא בוקי נאה היום (16), וטוען, קשקוש מקושקש, ולא שוכח לרדת על אנשי הימ"ר. לא הייתה סולחה?

 

מעריב (17) מדווח על גניבת הטלוויזיה לילדים חולי הסרטן. כל כך קשה לאחד את נוסח הפתק של הגנבים עם נוסח הידיעה?

 

ולמה מסרבים בטור ביקורת הטלוויזיה של מעריב למרכא או להדגיש את שמות התוכניות המדוברות באופן קבוע? איזה באג יש לכם שם?

 

אוישכחתי:

צל"ש קטיפה סרוח להפנייה בשער של ידיעות "משהו מסריח, ילד קטן שלי", לכתבה (13) על ביקור נציגי חוגלה בגני הילדים, כדי ללמד אותם לנגב את ישבנם כהלכה. מה עוד? אין להם הורים? לגננות חולקו ספר ואבזרים "שמסייעים ליצירת אווירה מזמינה בשירותים", כהגדרת המארגנים. שרק גדי סבן לא ישמע את זה. עולם חולה, חולה.

 

לפני פיזור

עדכון:

* אמיר זיו כבר התיישב על כסאו ב"סופשבוע", ובין היתר הוא בוחן, מבין הכתבות העתידיות עליהן סוכם טרם בואו, מה לרוחו ומה לא.

 

* מה נוני מוזס הקפיא, מה אסר ועל מה מחה - לפי התצהיר של ניר בכר. http://b.walla.co.il/?w=/3900/867064

 

* אירו? יורו? איבדתי את דרכי.

 

* סופית, אבל בפעם האלף, "הסופרנוס" תרד ב-2007.

 

* 7.01 מיליון בני אדם חיים פה. צפוץ המחץ.

 

[email protected]

נכתב על ידי Velvet Underground , 28/2/2006 12:31  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קנרית על הגיגית ב-28/6/2006 12:28



כינוי:  Velvet Underground

מין: נקבה




495,766
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , החיים כמשל , תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לVelvet Underground אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Velvet Underground ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)