לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Velvet Underground - לא רוצה להתעטף בקטיפה כג'ורג', וכבר לא במחתרת [email protected]

במעמקי הביצה, הברנז'ה ותעשיית התקשורת. כל מה שצריך לדעת על המנגנונים שמפעילים את הטלוויזיה, העיתונות ומה שביניהם, ורק נדמה לכם שאתם יודעים. עכשיו יש את מי לשאול


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2006

נעלמה גאוות היחידה


היה היה, היום בבוקר, פוסט של ארנה קזין בבלוגה "גאוות יחידה", שדן בכמיהתה לפרשנים אמינים למערכת הבחירות.

פעם הייתה בו גם הפסקה הבאה:

 

"אני זקוקה לפרשנים שעליהם אוכל לסמוך. נחמיה שטרלסר (צ"ל שטרסלר, כמובן, ו), שאותו אני מכבדת ומוקירה מאוד כעיתונאי וככותב, הוא לא אחד מהם. נראה לי שהאידיאולוגיה הכלכלית שלו מסמאת את עיניו. במאמר שהתפרסם במוסף הבחירות של ”הארץ“ כתב שנתניהו הכי מתאים לשמש כשר האוצר ? יותר מעמיר פרץ ויותר מאהוד אולמרט. וזאת למרות כל מה שקראתי בדו”ח של מרכז אדווה על העוני המעמיק והפערים הגדלים והפגיעה הקשה במגזרי עבודה שלמים, כמו שירותי החינוך. קשה לי לראות בו בר סמכא"

 

את הפסקה ציטט יובל דרור תוך מחמאה להארץ על חופש הביטוי, ובדיעבד, מתוך ראיית הנולד של מאבד ומעבד תמלילים.

 

בינתיים נעלמה הפסקה, ונעלם גם הפוסט. כן, גם בהארץ יש צנזורה.

צל"ש הקטיפה ומלוא ההערכה למאבד ולמעבד.

ואל תחמיצו את הטוקבקים אצל דרור.

נכתב על ידי Velvet Underground , 26/3/2006 23:56  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חביבי ב-27/3/2006 16:50



כינוי:  Velvet Underground

מין: נקבה




495,762
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , החיים כמשל , תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לVelvet Underground אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Velvet Underground ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)