לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Velvet Underground - לא רוצה להתעטף בקטיפה כג'ורג', וכבר לא במחתרת [email protected]

במעמקי הביצה, הברנז'ה ותעשיית התקשורת. כל מה שצריך לדעת על המנגנונים שמפעילים את הטלוויזיה, העיתונות ומה שביניהם, ורק נדמה לכם שאתם יודעים. עכשיו יש את מי לשאול


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2006

תזיזו את הגבינה או שאני יורה


 

אין סיכוי שאקרא שום דיווח על בהלת הגבינות, מצב הגבינות, טיבן, הקלוריות שבהן, עוגות גבינה או למעשה כל מילה שמורכבת מהשורש ג.ב.ן. גם אם כתוב אחריה נוטרדם.

 

ומה, לבטל את הצימר לשבועות?

 

ואפרופו ביטולים, האם מות הבוקינג אייג'נט והחבר של סטינג, איאן קופלנד, יפגע בביקור המתוכנן? (או שהוא ייעלב מרוגל אלפר ומדנה קסלר ויחליט שהוא מוותר?)

(תודה לנ.ג)

 

נסראללה לא מיצמץ או לא מצמץ? (ידיעות 2 כותרת)

 

הכותרת הראשית של הארץ מדברת על כך שחיזבאללה קיבלו רקטות ארוכות טווח מאיראן. בסוף הידיעה מציין זאב שיף "בעיתונות המקצועית פורסם כי הרקטות החדשות שהתקבלו על ידי חיזבאללה אוחסנו בבונקרים מיוחדים בכמה מוקדים בבקעת הלבנון". מהי אותה עיתונות מקצועית ולמה אין לה קרדיט?

(תודה ל-ר)

 

לגרפיקאי/ת שעיבד/ה את צילום הארכיון של פרץ ואולמרט וניסה לתאר את הקרע ביניהם (מעריב 5) – לא עובר. לא ככה עושים זאת. עכשיו זה נראה כמו לפיד משונה.

  

"מרבית עוזבי תוכנית ויקונסין לא מצאו עבודה" (מעריב כותרת 6)

 "תוכנית ויסקונסין: 44% מהמובטלים מצאו עבודה" (ידיעות כותרת 6)

שתי הכותרות אומרות אותו דבר, זה רק הצד המלא והצד הריק של הכוס.

אם כבר נכנסים לידיעה עצמה מוצאים הבדלים בעיבוד הנתונים ובבחירה איזה מהם להביא מתוך הדוח של ביטוח לאומי. כאמור, הכל נתון לפרשנות. הכל.  

 

בן דודה של הפעוטה שגופתה נגנבה (מעריב 6): "הרי ברור לכולם שהיא מתה מוות טבעי".

מה יותר טבעי ממוות מחום גבוה בגיל שנה.

 

אחרי שניסיתי להסביר אתמול את נפתוליו של דיכטר במלתעות התקשורת מביא היום עפר שלח פרשנות מנומקת, שלמעשה די תומכת בגרסת יום שישי שלו, על העתיד הצפוי לקראדי (ידיעות 15)

 

רק אתמול במעריב (3): "הערכות פסימיות (גג) "הסיכוי של שרון לחזור להכרה אפסי" (כותרת). אבל היום במעריב 16: "בשיבא שוררת אופטימיות זהירה באשר לסיכוייו של שרון להשתקם". אחר כך מובאים דברי הרופא האומר שהסיכוי קטן, אבל בינתיים נשטפנו באופטימיות הזהירה הזאת.

 

הרעש באינדונזיה הפך לכיתוב תמונה בידיעות ולידיעה בטור צד במעריב. אלון דיווח אתמול בתגובות שב"ישראלי" זו הייתה ידיעה פותחת. לא ראיתי, אצטרך להאמין. כמו כן הוא כתב ש-210 אלף איש נחשפים לעיתון מדי יום. אם זה נכון, זה בהחלט נתון ששוווה להתייחס אליו.

 

אולי אפשר לרענן את דימוי השוקו והלחמניה בכל הנוגע לדיווחים ונהי על קייטנות (מעריב 12-13)? אנחנו בכל מקרה נעשה קייטנה בבית.

 

כנראה בגלל המתקפה עליו ב"סופשבוע" מתראיין ארז טל לרז שכניק ב"24". האם עוד מחטף נוסח אושרת קוטלר? האם הוא אומר משהו משמעותי? חה! ממש לא. תשובה לטענות נגדו? לא ולא. 

  

מבקר המדינה מדווח מה עלה בגורל 158 התלונות שהתקבלו על רשות השידור.

 

נוצה סגולה מצאה שהידיעה על 2 מיליון הדולר שתקבלCBS  מהרדיו הלווייני סיריוס על גניבת הווארד סטרן מופיעה ב"כלכלה" החדש של ידיעות פעמיים: ב-2 וגם ב-6.

  

אולי הביקור של ציפי לבני בטורקיה יחזק את מצבה הבריאותי הרופף של הלירה הטורקית.

  

האם כשלה "העולם הבוקר" בניסיון לחבב את המונדיאל על נשים תוך שימוש בדימויים בעייתיים?

זה מה שטוען שאול חנוכה בסקופ.

 

בקרוב תהפוך פנטזיית דני דין למציאות (ידיעות אחורי). צריכה לחשוב איך אני מנצלת את זה לתועלתי.

 

אדוארד מישלן, בעל אימפריית הצמיגים והמדריכים טבע בתאונה בסופשבוע.

 

לחם עבודה

 

מינויים חדשים בערוץ 10. מורן ברק חוזרת לדסק הספורט. רובי פודגור יהיה במאי ראשי. ליבי רוייזמן (או הוייזמן? תחליטו שם באייס) מערוץ 2 תהיה רכזת מערכת. כנראה שהגרסה של nrg  לשמה נכונה: רויזמן.

אבל הסיפור בnrg- הוא שסערה מתחוללת בערוץ בגלל שרויזמן זאת מחליפה את הילה פכטר שפוטרה, ובכלל קצו העובדים בתנודות האינסופיות.

 

דוד קמיניץ יהיה מנכ"ל הוט במקום רם בלניקוב.

 

קרין מגריזו תגיש פינה ב"פספוסים".

 

כבר הזמינו אתכם להקרנה של "הבועה" של גל אוחובסקי ואיתן פוקס? אם לא, בדקו את מצבכם בשוק שוב.

 

ליה ון ליר כנראה מסיימת את תפקידה בסינמטק ירושלים. כתריאל שחורי כנראה מחליף אותה. סקופ של סינמסקופ.

תוספת: ynet העלו את הידיעה בלי קרדיט לבעל הבלוג, יאיר רוה. למה? 

 

גם לנעם רשף מ-MSN יש בלוג.

 

לפני פיזור

 

ללא שם , 14:12 29/5/2006: האמת? זה תמיד מצחיק אותי, מבקר מוזיקה מושתן מישראל שוחט את סטינג. כאילו, מי פה הזבוב ומי פה הפיל? לפעמים אנשים צריכים להיזכר מה מקומם ברחבי הגלובוס, עיירה מושתנת בקצה האנושות שבשאר העולם חושבים שבכלל רוכבים בה על גמלים, והאמת? זה יותר קרוב למציאות מאשר זה שלפעמים מבקרים חושבים שהם באיזה עיר מודרנית.


תשמע, זבובי , 16:14 29/5/2006: הטקסט שלך נפלא. מכשיר את הלבבות לפישוק רגליים בפני אנשים גדולים וחזקים. יש לזה מילה נחמדה, עם איזם בסוף. אם אין מקום לביקורת, גם ולווט צריכה להיאסף אל האסלה (רק בלי תחבושות, זה עושה סתימה). ואולי לשם הולך הבלוג. להערות לסדר, לתיקוני הגהה, או להתפעמות בגלל טקסטים "מטלטלים" על הריון. באמת, מי אנחנו שנגיד מלה על הגדולים והחזקים. מיהו "ללא שם" מול ענק כמו, נניח, סטינג. או מיה קרבט.

 

על פניו אני לא צריכה להתערב. ובטח שאני בעד ביקורת. וכמובן שאני נגד ביטוי כמו "מבקר מוזיקה מושתן". אני לא חושבת שהכינוי הזה הולם אף אחד. גם לא את אלפר. אבל רציתי להבין למה מתכוון תשמע, זבובי ומדוע גרר אותי לדיון, תוך אזכור טואלטי לנשיותי המתפרצת? לא בטוח שהבנתי את קישורו של כל משפט לזה שבא אחריו, אבל אנסה. 1. תחבושות לא זורקים לאסלה. 2. מי משתמשת בתחבושות? 3. מתי התפעמתי מטקסטים "מטלטלים" (מי כתב?) על הריון? 4. תשמע, אתה לא חייב לקרוא שום דבר על הריון, אבל אם יש מי שנהנים מכך, זכותם. או זכותן. זה לא עומד בסתירה למלחמה המרה על התשלום למונדיאל.

 

פרינס , 10:42 29/5/2006: צודק הבחור. תפסיקי ללקק לשקד וטן ברינק. את די חלשה בתקופה האחרונה

מתי הייתי חזקה?


לשון ארוכה , 17:46 29/5/2006: צודקים הבחורים. זה מביך.

אותי לא.

 

אם נרי ליבנה עונה כאן בשמה למתגבבים, מודה למתקנים ומתדיינת על הנאמר אני לא אתן למתגבבים אנונימיים להשמיץ ולהעליב אותה. לידיעת שוקן וא.ב. לנהל דיון - כן. כל השאר - לא.   

(גם לה אני מלקקת).

 

נכתב על ידי Velvet Underground , 29/5/2006 17:59  
80 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חיים חצב ב-1/6/2006 10:39



כינוי:  Velvet Underground

מין: נקבה




495,762
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , החיים כמשל , תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לVelvet Underground אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Velvet Underground ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)