לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Every word get you a step closer to hell.




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

תשובות לשאלון השבועי


מה דעתך על פירסינג וקעקועים?
מאז היותי פיצפונת נמשכתי לזה.
תמיד עניינו אותי האנשים האלה שידהם מכוסות בציורים,
ופניהם מחוררים כאילו אין מחר.
אני חושבת שזאת דרך מעולה להתבטאות עצמית,
כל עוד לא מנצלים את הדרך הזאת בגיל קטן [ישרא, האמ האמ] בשביל צומי.

האם יש לך?
יש לי קעקוע חמוד שעשיתי לפני שנה,
שמסמל המון ממה שאני, ממה שחוויתי.


אם כן איזה?
זה קעקוע של אינפיניטי..אני ממש אוהבת אותו (:

האם היית רוצה?
אין לי ספק שאני אעשה עוד קעקועים בעתיד,
אך שהפעם יהיו מבוססים על שרטוטים וציורים אישיים שלי.

האם עשית בסטודיו מקצועי?
ממ אפשר לומר,
למרות שאני מאוכזבת מעצמי שבחרתי במקום הזה..


עם אישור הורים?
ההורים שלי הכי מגניבים בעולם (:
עוד מגיל 14 הם הסכימו.

אם כן האם ההורים הסכימו בקלות? אם לא, למה הם לא הסכימו?
בקלות..
אולי אפילו בקלות רבה מידי.

האם את מודעת לסכנות בפירסינג וקעקועים?
מודעת.
אך חיים פעם אחת, לא?

למה בחרת לעשות?
שיש, איזה שאלון חופר :S
כי אני אוהבת את זה,
וזה סקסי בעייני ;)

איזה פירסינג / קעקוע הכי יפה לדעתך?
קעקועים המבוססים על יצירות אומנות

נכתב על ידי , 9/12/2009 16:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 32

תמונה




4,022
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDamn_Reject אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Damn_Reject ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)