לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

mirror of life



כינוי:  croci

בת: 34

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2011

איפה הרמטכל?


סורים בישראל ,

גדר שניפרצה ,

חשד לחייל חטוף ,

אזרחים ישראלים מאיימים ללכת לגבול סוריה ע"מ להרחיק את הסורים מהגדר ... אם אינני טועה זה לא תחום של אזרחים , אלה של הצבא ..

אז איפה הרמטכל בכל הסיפור ?!

לאן הוא נעלם ? !

 

קיצר תחזירו את אשכנזי לפחות אותו שמענו , הרגשנו וידענו שהוא קיים !

הפרעת סדר שכזו לא הייתי אצלו כי הוא לא נתן לזה להתחיל בכלל ..

נכתב על ידי croci , 15/5/2011 15:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הרבה זמןן עבר ...


 

הרבה זמן עבר מהפעם האחרונה שהייתי כאן , הספקתי להישתנות ( כניראה לרעה ) מאדם כוחני הפכתי לאדם חסר ביטחון בצורה מחרידה ... אבל עזבו שטויות ..

בשנתיים האחרונות הספקתי להיפרד מהחבר המיתולוגי ( זה שנה וחצי ואין ספור הצקות מצידו ) הספקתי כמובן להיתגייס לצבא בתור חיילת מן המניין שלא רואה בית רק אחת לחודש - דבר שהתאים לי מאוד ! ... 

המשכתי את היתנדבותי במדא ( איך שלא ) למרות כל מה שקרה שם ...

כרגע פסיכומטרי ( תחזיקו אצבעות השעיפה היא 700 .. ) ..

 

יום די מזוויע עבר על כוחותינו יותר נכון כוח אחד שזאת אני :) .. בתחילה אחות ( אמורה ליהיות בת 26 אבל ניראה לי זה בשנת כלב, ככה שזה ניראה נורמלי ההיתנהגות המוזרה שלה ) כן אחותי היא אלופה בלהציק , לעצבן , ללכלך מאחורי הגב , להיתנהג כמו בבון ואחר כך להפיל הכל עלי כאילו שממש משעמם לי בחיים ואני צריכה גם את הטימטום שלה בנוסף לכל .

לאחר הדבר הזה שניקרה אחות הגיע מיבחן שחשבתי שניכשלתי בו תחילה ( טוב קצת קשה לילמוד שאחותי חשה את עצמה די ג'י :) ) אבל אחרי 4 שעות של עצבים היתברר לי שלא הייתי כל כך נוראית כמו שחשבתי ,ודווקא עברתי ...

אלו הם חיי .. טוב לפחות יום אחד שאמור ליהיות קצר וללא בעיות ...

 

ברוך הבא לחיי מקווה שלא ישעממו ... קול

 

נכתב על ידי croci , 13/5/2011 22:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,468
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcroci אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על croci ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)