לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

טוב לי!^^


טוב לי^^

אני ואלה בסדר לחלוטין, חיבקה אותי היום:]

זה היה מבלבל ומרגש^^

 

היה לי יום נחמד בכללי..

ו...הייתי הרבה איתו.

אנשים מתחילים לשם לב שאני מעופף לידו..S:

קצת קשה להסתירS:

אני לא אכחיש שכיף לי איתו.

גאדמט.

אני צריך מישו דחוף..באמתS:

ויש לי משימה שדאפי וחבריה הטילו עלייXD

להוציא מישו מהארון...ביב'...משימה מעניינת:]

אבל בשביל זה הוא צריך להכיר אותי כסטרייט, ועם הזמן אני אגלה את עצמי.OO

למה לא.

אם זה יגיע לרמות ממש לא נחמדות אני פשוט אספר לו את הקונספירציה וזהוS:

אבל..עדיין לא פגשתי את האיש, אז...נראה:]

טוב לי.

דקל

נכתב על ידי ההוא שכותב , 20/12/2007 17:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ולפעמים זה קשה.




ולפעמים זה קשה.

להתנתק ממי שהיית פעם, שכל כך הזקת לעצמך.

לאובססיות הטבעיות שלך,

ופשוט לסתור את עצמך.

להלחם בעצמך בשביל להפסיק עם ההרס העצמי.

והכל מתערבב.

והכאב והשמחה מתאחדים.

והדמעות לא יוצאות, הן לא יוצאות מהעיניים.

 

והוא.

שוב המבטים שלנו נפגשים.

והלב פועם, וכואב.

נקרע מהידיעה שאסור.

וכל כך כואב. אבל כל כך טוב. לראות אותו כל יום.

"זה יגיע"

לא מסוגל...נמאס לי לפנטז עד כדי טירוף כל הזמן..למה תמיד להכל יש את הפרט הקטן הזה דופק הכל?

 

אני צריך עבודה....

חיפשתי כבר בכל מקום.

או קטן מדי או בן.

גאד.

זה מתסכל.

מעולם לא הייתי כל כך מרושש.

טוב...שקר...אבל...עדיין. שונא תקופות כאלה.

 

בית ספר..

תמיד תשמור על החיוך..גם אם זאת מסכה.

רק ככה אני מצליח לעבור כל יום, עם החיוך המזוייף-לא מזוייף התמידי.

אבל לפעמים יש את הסדקים..לפעמים.

 

מתגעגע אל אוריה.

מתגעגע למרפאה התמידית שלי.

מה שכן יש לי זמן בשפע עם ניצן..שזה דבר שמאוד התגעגעתי אליו.

אבל קשה לי בלי אוריה. מאוד.

 

סוף סוף.

סוף סוף מתחיל לכתוב שוב.

סוף סוף מקום לפרוק בו.

למרות שהכאב מתחזק מיום ליום.

אבל  יש דברים שמסתדרים.

אני ואלה למשל די בסדר עכשיו..

מסתבר שאני קורא אותה בקלות.

לא משנה.

אני לא יכול עם זה. עם לראות אותו כל יום. משגע אותי. משגע אותי. משגע אותי...

מה שכן, למדתי לנגן בחליל.

לימדתי את עצמי..אני משתפר.

אין לי הרבה מה לכתוב...

אני אוהב אותו. אבל אסור. אני רוצה חבר.

דקל
נכתב על ידי ההוא שכותב , 19/12/2007 18:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני משתגע.


אני משתגע.
אני אל מצליח להפסיק לחשוב עליו.
אבל הוא לעולם לא יהיה שלי...
אני צריך לשכוח ממנו ומהר
אני רוצה חבר><
 
נכתב על ידי ההוא שכותב , 18/12/2007 19:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  ההוא שכותב

בן: 32

ICQ: 287708771 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לההוא שכותב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ההוא שכותב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)