לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הגרלת פרו - ניסוי בבלשנות

אני צריך כמה מאות נסיינים בבלשנות. בין המשתתפים יוגרלו מספר מנויי פרו לחצי שנה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2006

הגרלת פרו או ניסוי בבלשנות


המצב הוא כזה. אני צריך כארבע מאות נסיינים (ויותר) לניסוי קצר (פחות מעשר דקות) בבלשנות. אני יכול לבקש מכם יפה להשתתף, ולסמוך על רוח הקהילה, ואני יכול לפתות אותכם בהגרלה של מנויי פרו. בחרתי בדרך השניה.

 

כללים:

  • כל בלוגר יכול להשתתף פעם אחת בלבד, גם אם יש לו יותר מבלוג אחד.
  • כל בלוג יכול להשתתף עד פעם אחת: אין טעם לבקש מחברים שלכם להצביע לכם.
  • רק בלוגים בני חודש ומעלה יכולים להשתתף.
  • אני יכול לדעת באמצעות כלים סטטיסטיים ושאלות אימות נתונים שנמצאות בשאלון, מי ביצע את הניסוי ברצינות, ומי חיפף בדרך להגרלה. מי שחיפף לא ישתתף (חרוז טיפשי ולא מכוון).
  • על כל 50 תוצאות אמיתיות (לא כפולות ולא מחופפות) אני אגריל מנוי פרו לחצי שנה, עד למקסימום של שמונה מנויי פרו.

די זהו. אשמח מאוד אם תשתתפו, ואשמח עוד יותר לחלק את המנויים. הניסוי נמצא כאן.

 

תודה,

אוריאל

נכתב על ידי ניסויים בבלשנות , 3/1/2006 22:38  
197 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  ניסויים בבלשנות





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לניסויים בבלשנות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ניסויים בבלשנות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)