לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הגרלת פרו - ניסוי בבלשנות

אני צריך כמה מאות נסיינים בבלשנות. בין המשתתפים יוגרלו מספר מנויי פרו לחצי שנה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2006

סגירת הניסוי


ראשית תודה לכל המשתתפים, וסליחה מאלה שכתבו לי ועוד לא הספקתי להגיב להם.

אני סוגר את הניסוי עכשיו, כי יש לי מספיק תוצאות (בינתיים): מספר התוצאות הלא מחופפות (לפני סינון משתתפים כפולים) הוא 187, מתוכן 125 של בלוגרים והיתר של חברים שלי ומתנדבים נוספים . מחר אוסיף עוד כמה פרטים על הניסוי, אודיע מי זכה ואחלק את המנויים. למרות שאמרתי שאגריל מנוי על כל חמישים תוצאות, אני אחלק ארבעה מנויי פרו, פשוט מפני שסביר להניח שחלק מהלא-בלוגרים הם חברים אילמים בקהילה הזאת, ואני חושב שמנויי פרו מקדמים את הקהילה.

אני שמח מאוד על שיתוף הפעולה של כולם. אני חושב שרק על זה אפשר לכתוב עבודה או שתיים. את התוצאות ייקח לי זמן לפרסם, כי הניתוח שלהן צפוי להיות ארוך במיוחד, וכי בזמן הקרוב אני לא אספיק לעשות את זה.

עדכון נוסף מחר. לילה טוב.
נכתב על ידי ניסויים בבלשנות , 8/1/2006 03:52  
1934 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  ניסויים בבלשנות





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לניסויים בבלשנות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ניסויים בבלשנות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)