לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הגרלת פרו - ניסוי בבלשנות

אני צריך כמה מאות נסיינים בבלשנות. בין המשתתפים יוגרלו מספר מנויי פרו לחצי שנה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2006

והיא לפני סיום


אחת, שתיים שלוש וארבע.

מזל טוב לזוכים :-).

את תוצאות הניסוי כאמור ייקח לי זמן לנתח, אבל אני אעדכן כשיהיו תוצאות.

מעט סטטיסטיקות:
2 שהתבלבלו בין "נכון" ו"לא נכון"
1 משתמש מק
2 משתמשי לינוקס
4 שקיללו אותי
1 שחזר בו (תודה!)
2 שהשתתפו פעמיים (ונופו).

תודה שוב לכולם, אנחנו נהיה בקשר.

אוריאל

עדכון מאפריל: הייתי בטיול ארוך מאוד בחו"ל, ועכשיו אני אחזור לעבוד על התוצאות. תודה על הסבלנות.
נכתב על ידי ניסויים בבלשנות , 8/1/2006 17:32  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  ניסויים בבלשנות





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לניסויים בבלשנות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ניסויים בבלשנות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)