לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Life is full of risks; take them. You`ll never know what could`ve happen if you don`t.


?Would you stop

Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 296868694 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

Sick people.


המחשב שלי יגיע בימים הקרובים.. יאי~

...*לא מאושרת כל כך*

לא יודעת.. חיכיתי כבר איזה שבוע רק להכנס לAIM, לדבר אם החבר הכי טוב שלי..

והוא לא מחובר..T_T אז כה, אני לא כל כך מאושרת.

אבל שיהיה.

אני לא נהנהת הרבה בחג הזה.. הוא לא משהו מיוחד, באמת. אני שונאת להיות אם הרבה אנשים, ליד שולחן וזה.. אני פשוט לא מוצאת את זה מהנה.

אבל אין דבר.

בכל מקרה..לאחרונה הרבה דברים הלכו כפי שרציתי..

חוץ ממרפי המעצבן הזה.. אבל הוא הפריע לי רק ביום אחד מתוך שבוע... אז זה בסדר. ^_^ תיקנתי את זה די מהר.


הממממ...

בכל מקרה... זה די כל מה שיש לי להגיד בנתיים.

^^

 

נכתב על ידי , 21/4/2008 16:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,587
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWinter_Night אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Winter_Night ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)