לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

TOWERS OF YAY!!!! :D YAY!!!!1


:)

כינוי:  הסמיילי המחייך

גיל: 35

Skype:  VictorAwesomeCakes 




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2019

זה עדיין קיים?


אני כותב יומן כבר שנתיים וחצי ברצף. מתעד את חיי.

למה? בשביל מה?

סוג של תיעוד לזה שהייתי חיי. למה עשיתי עם החיים שלי, גם אם זה הרבה לא הרבה.

 

אז אני חיי. ואני מופתע שבכלל זכרתי את הלוג-אין של האתר הזה פה.

 

החיים טסים להם.

 

תראו, עוד גל קטן באגם.

 

 

נכתב על ידי הסמיילי המחייך , 22/7/2019 22:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסמיילי המחייך אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסמיילי המחייך ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)