לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


words are a mothafucka they can be great Or they can degrade, or even worse they can teach hate

כינוי: 

בת: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009


היא אני רק במוכשרת.
אפרת...

תמיד כשאתה בא
אני טיפה יותר יודעת שאסור
אבל זה לא עוזר לי
לא עוזר

כשאתה בא
אני שומרת מחזיקה עד שהכל עובר
אני יודעת למה באת
ומה אסור שיאמר

תמיד כשאתה בא
אני טיפה פחות מרוקנת מעצמי
אבל שומרת עוד כוחות

כשאתה בא אני נופלת בגללך
אני רוצה לבכות
אני יודעת למה באת ומה אסור לי לצפות

אולי אצליח יום אחד לצאת
אולי תראה בי מה שאני באמת
אולי אצליח יום אחד לצאת
אולי תראה בי מה שאני באמת

תמיד כשאתה בא
אני כאילו קצת יודעת שאסור
אבל כבר לא אכפת לי
לא אכפת

כשאתה בא
אני כאילו מוכנה לקום להיעלם
אני יודעת למה באת ומה אסור לי לדמיין

אולי אצליח יום אחד לצאת
אולי תראה בי מה שאני באמת
אולי אצליח יום אחד לצאת
אולי תראה בי מה שאני באמת
_

נראה לי שזה המקום
הכי נמוך מזה שנים שאני זוכרת.
אולי זה נוף האבן בחלון,
אולי בגלל שקצת חשוך פה וקר.
חזרתי לעשן קופסה ביום,
אתה יודע איך זה עושה אותי חולה.
כועסת על עצמי, על החולשה התהומית
כשאתה לא בה נמצא.

והתנ"ך שלי זרוק על הרצפה
כי אין תמונות בפנים.
אתה היית מקריא לי כל פעם פרק,
קצת לפני שהלכנו לישון.
אבל אני בשום פנים לא מתקשרת אליך שוב.

שבועיים אחריך כבר
היה לי מישהו אחר, לא עשה לי טוב.
לימד אותי פוליטיקה,
ניסיתי ללמד אותו את יד שמאל שלך.
היו לי חלומות רעים בלילה עלייך
אבל הם עברו.
עכשיו נשארתי רק עם אלו שביום
וזה הסוג הבאמת מסוכן.

והחתול שלי בוכה בלי שום סיבה,
אין הוראות עם זה.
אתה היית מרים אותו על היידים,
הוא מיד היה נרגע לישון.
אבל אני בשום פנים לא מתקשרת אליך שוב.
בשום פנים לא מתקשרת אלייך שוב.

והתנ"ך שלי זרוק על הרצפה
אין הוראות עם זה.
אתה היית מקריא לי כל פעם פרק,
קצת לפני שהלכנו לישון.
אבל אני בשום פנים לא מתקשרת אליך שוב.
לא, בשום פנים לא מתקשרת
אלייך שוב.


-

אני חושבת עליך
כל הזמן,
כל הזמן
על מה שאמרת קודם
כשעוד היית כאן

מה שקרה שהתקרבנו
ומה שרע
שלא רציתי שנתקרב
אולי, אולי
אני אספור עד מאה
בשקט ואסתובב

אני פוחדת לדעת
יותר מידי
יותר מידי
מה נעשה אחר כך
כשתבוא אלי

מה שקרה שנהיינו
ומה שרע
שלא רציתי שנהיה
אולי, אולי
אני אסגור את העיניים
חזק עד שתעלם

אולי לא

-

רוחות קרות נושבות בין הבתים
ובאוויר צפות טיפות של טל
אולי זה לא היה מתאים
לבוא היום, לבוא בכלל

חשבתי דווקא שיהיה לי קל
אבל אולי זה לא היה מתאים
לבוא היום, לבוא בכלל

הכל עולה, הכל חוזר
כאילו שום דבר עדיין לא עבר
חשבתי ששכחתי כבר

אישה אחת ושני כחולי מדים
לוקחים אותי למעלה למגדל
אולי זה לא היה מתאים
לבוא היום, לבוא בכלל

הכל עולה, הכל חוזר
כאילו שום דבר עדיין לא עבר
חשבתי ששכחתי כבר
חשבתי ששכחתי כבר
חשבתי ששכחתי כבר

והם רוצים שחזור של הפרטים
איפה עמדתי אז, איך הוא נפל
אולי זה לא היה מתאים
לבוא היום, לבוא בכלל

והוא עומד שם בחיוך תמים
עדיין חי, עדיין מנוול
אולי זה לא היה מתאים

-

יום בהיר נתקפתי געגועים
לפעם, כשהכל היה פשוט...
לא שפעם זה היה פשוט
הנה אני שוב משקרת לי

החברים הולכים ונגמרים
ויכול להיות שזה באשמתי
לא שרע לי עם עצמי אבל...
יותר מדי לבד מבטל אותי

כמה עוד אני אוכל לצעוד?
אני רוצה לראות את הקצה
כמה עוד אני אוכל לצעוד?
אני רוצה מאד כבר לצאת

בתיבה שלי אין אהבה
רק לפעמים איזה מישהו שמוכר דברים
דווקא הוא נראה מהגברים
שכן נשארים עד הבוקר

כמה עוד אני אוכל לצעוד?
אני רוצה זרועות לחבק
כמה עוד אני אוכל לצעוד?
אני רוצה ללמוד לקבל

נכתב על ידי , 24/8/2009 01:26  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ACO ב-26/12/2011 00:49
 




סופסוף מיציתי אותך.. הבעיה היחידה היא שאני לא מסוגלת להיות פה ולא לסיים את הלילה אצלך, וזה סתם מהרגל וכי זאת מטרה מטומטמת שאני מציבה לעצמי וכי אני רוצה להיות הבחורה הזאת בשבילך ואני יודעת שאם אני אוותר על זה לא בטוח שתהיה מעוניין בי יותר... לא תשלח לי הודעות לדעת מה קורה ומתי אני באה... לא תתייחס אליי כשנהיה עם אנשים...לא תענה לי לטלפון זה בטוח..

אני איפהשהו מקווה שזה לא נכון.. אבל אני מכירה אותך... אתה הבנאדם הכי מניאק, אינטרסנט, ומרוכז בעצמו בעולם הזה. וכל פעם שאני פה אני מרגישה שאתה מתעלל בי... עד שאנחנו ביחד והכל טוב ויפה..ככה זה היה לפחות פעם קודמת.. הפעם אתה גם מעליב אותי, אבל אני לא אמורה להעלב בכלל...ככה אני יודעת שמשהו לא בסדר.

טוב אז אולי בעצם לא מיציתי?

 

ואם כן אין לי אומץ להודות בזה לפניך.

אז אני אחכה עד שתודה.. ואז אני אפגע פי מיליון?

איכס ממתי אני מבולבלת ככה..ממתי אני לא מרגישה טוב!

אוףאוףאוף

 

 

"כל בחור צריך כמה בנות

אחת שתספק אותו..

אחת שתצחיק אותו...

ואחת שתאהב אותו..

ויש לי את כולן"

אתה כל כך מטומטם.

 

 

אני צריכה חבר חח

 

 

נכתב על ידי , 21/8/2009 15:12  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של -headache- ב-21/8/2009 15:37
 





31,477

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)