לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כדי שלמרות הסניליות אני אזכור...

כינוי:  one to write it down

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

סגירת מעגל


כבר הרבה זמן לא התיישבתי אל מול הדף הלבן הזה. הוא נראה לי קצת נדוש לאחרונה. אז כתבתי רק במקרים מיוחדים. היום, נראה לי נכנס אל הקטגוריה הזאתי. יום אחרון לגיל 16. לא אוכל לסכם את השנה הזאתי במילים, כי לא הייתה שנה, שהכילה יותר עליות, ירידות ומפחי נפש, כמו השנה הזאתי. לא הייתה, ואני אאחל לעצמי שגם לא תהיה. ה-16 שלי לא היה מתוק, כמו שהקלישאה אומרת. היו בו יותר מדי רגעים מרים, בשביל שאזכור את השנה הזאתי כשיא של חיי. ומצד שני, אני יודעת שגם היו המון דברים טובים. לא אלאה את הקוראים המעטים, שעוד נשארו פה, בסיפורים, כי מי שצריך לדעת, יודע, ומי שרוצה לדעת, יודע איפה למצוא אותי.

אז החלטתי לסגור את המעגל. לסגור את הבלוג. זה קצת סימליות של תקופה, שנגמרה מבחינתי, וסגירת השנה הזאתי, היא תיזמון מוצלח מאוד בשביל לסגור גם את הפרק הזה מאחורי. אין לי עוד צורך בלכתוב את תלאותי, כשממילא כולם כבר שמעו או ראו. הזכרונות שלי, ישארו כתובים פה, בזמן שהזיכרון שלי ימשיך לדהות בחלוף השנים.

 

זהו. תם ונשלם.

שיהיה לי מזל טוב.

נכתב על ידי one to write it down , 29/11/2007 18:09  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,832
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לone to write it down אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על one to write it down ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)